R Rlinder72 #1 Medlem · 7 inlägg 7 sep 17:20 Rlinder72 Medlem 7 inlägg 7 sep 17:20 #1 Hej, Det har blivit ett hål i parketten och jag undrar hur man lagar det? om det går? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder GoC:s inlägg har markerats som bästa svar. #hål #laga #parkett
Bästa svaret GoC #2 Medlem · 3 870 inlägg 7 sep 17:29 GoC Medlem 3 870 inlägg 7 sep 17:29 #2 Fyll i trälim och pilla tillbaka bitarna. Torka av överflödigt lim och ställ något tungt på som pressar ner bitarna. Låt torka, ta bort vikten och skrapa bort eventuellt kladd från trälimmet. Det tror jag blir en ypperlig lagning
Fyll i trälim och pilla tillbaka bitarna. Torka av överflödigt lim och ställ något tungt på som pressar ner bitarna. Låt torka, ta bort vikten och skrapa bort eventuellt kladd från trälimmet. Det tror jag blir en ypperlig lagning
R Rlinder72 #3 Medlem · 7 inlägg 7 sep 17:35 Rlinder72 Medlem 7 inlägg 7 sep 17:35 #3 Topp, hålet är djupare är vad bitarna är tjocka (nog därför det gick hål), så jag måste nog lägga i en distans för att komma upp i rätt nivå.
Topp, hålet är djupare är vad bitarna är tjocka (nog därför det gick hål), så jag måste nog lägga i en distans för att komma upp i rätt nivå.