M mbarisic #1 Medlem · 3 inlägg 8 dec 2024 14:43 mbarisic Medlem 3 inlägg 8 dec 2024 14:43 #1 Bytte den själv och resultatet blir så här. Skruvarna till fästet var inte raka därför står den inte parallellt med golvet antar jag, men varför behövde jag skruva vänster sida mer än höger vilket gör att den inte står rakt med väggen? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #duschblandare #fäste #montera
Bytte den själv och resultatet blir så här. Skruvarna till fästet var inte raka därför står den inte parallellt med golvet antar jag, men varför behövde jag skruva vänster sida mer än höger vilket gör att den inte står rakt med väggen? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder