jag har ingen erfarenhet av just den modellen och märke. men dom flesta märken är byggda på samma sätt och i visa fall säljs samma under flera olika märken
jag hade en i förra huset störde mig faktiskt så mycket att jag fick lämna tillbaka den bytte till en vedkamin istället efter tjat oss återförsäjaren
jag hade en i förra huset störde mig faktiskt så mycket att jag fick lämna tillbaka den bytte till en vedkamin istället efter tjat oss återförsäjaren
M maria01 skrev:jag har ingen erfarenhet av just den modellen och märke. men dom flesta märken är byggda på samma sätt och i visa fall säljs samma under flera olika märken
Oj! Det lät verkligen inte bra. Vad det längesedan?M maria01 skrev:jag har ingen erfarenhet av just den modellen och märke. men dom flesta märken är byggda på samma sätt och i visa fall säljs samma under flera olika märken
Jag har Extra Flame Ketty Evo som står i vardagsrummet och körs dygnet runt under vinterperioden. Hörs i princip inte alls bortsett från litet knaster när pelletsen trillar ner i korgen. Svagt ljud från fläkten ibland.
Hej, har en sen ett år tillbaka. Den står i vardagsrummet och, trots att jag när nojig med ljud, stör inte alls. Visst, om det är tyst och du börjar tänka på ljudet då hör du den så klart. Men nej, Aduro P4 är inte störande ljudmässigt. Du hör skruven lite lätt, du hör ibland pelletsen trilla ner och du hör blåsljudet från fläkten. That's it.
Liknande trådar
-
Reducering ljudnivå sovrum? Flytta utedel till värmepump, vad gör detta på ljudnivån?
Miljö & Hälsa -
Få ner ljudnivån från bergvärmepump?
Värmepumpar -
Hur är ljudnivån på Boschs borstlösa skruvdragare, 18V och 10,8V?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
FTX, storlek på ventiler, hur påverkar detta ljudnivån?
Ventilation -
HomeDry Avfuktare...Ljudnivån?!
Grund & Markarbeten