7 823 läst · 12 svar
8k läst
12 svar
Hultafors hammare
Tjeanre!
någon som har en hultafors TS 16L hammare. på min hammare har gummit släppt så de går å vrida de hur som helst.. jag har träffat 3 till som har en sån hammare och de e lika för dom, samma fel på era? nu e det dags att köpa en ny, blir nog en stanley eller estwing.
någon som har en hultafors TS 16L hammare. på min hammare har gummit släppt så de går å vrida de hur som helst.. jag har träffat 3 till som har en sån hammare och de e lika för dom, samma fel på era? nu e det dags att köpa en ny, blir nog en stanley eller estwing.
Köp Estwing! Du kommer inte bli besviken de närmsta 25 åren iaf
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=19384
Appropå Hultaforsen så har jag flera kolegor som haft samma problem, dom skall hålla sig till vattenpass och meterstockar som dom e bra på
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=19384
Appropå Hultaforsen så har jag flera kolegor som haft samma problem, dom skall hålla sig till vattenpass och meterstockar som dom e bra på
Kontakta Hultafors och framför ditt klagomål! Av två skäl:
1) Du får sannolikt en ny hammare. De är väldigt måna om sina kunder.
2) De måste få veta vad som går fel med deras produkter, så att de kan rätta till det.
Om Hammaren är helt utsliten kommer du inte att få en ny. För övrigt gillar jag balansen bättre i Hultafors än i Bacho. Vanesak, kanske?
2) De måste få veta vad som går fel med deras produkter, så att de kan rätta till det.
Om Hammaren är helt utsliten kommer du inte att få en ny. För övrigt gillar jag balansen bättre i Hultafors än i Bacho. Vanesak, kanske?
mattiasp skrev:Kontakta Hultafors och framför ditt klagomål! Av två skäl:
Hmmpf, kasnke ska ringa å höra med dom då, dom borde ju veta om de finns hammare ute som det är fel på..
Jag har samma hammare, men har ett annat problem.
Den har nämligen försvunnit.
Kanske lika bra det, om nu gummit ändå släpper.
Följer också med spänning vad Hultafors säger.
Som jag minns det var den inte billig! (Jag har iofs 20 oz:arn)
Den har nämligen försvunnit.
Kanske lika bra det, om nu gummit ändå släpper.
Följer också med spänning vad Hultafors säger.
Som jag minns det var den inte billig! (Jag har iofs 20 oz:arn)
Fen stora fördelen med torshammaren är klöven som spöar allt annat då den är både vass och stark, använder den mycket i jobbet och värderar den mer än det faktum att handtaget släpper, det har f.ö hänt på en av åtta st. på vårat jobb......
Liknande trådar
-
Ergonomiska snickarhammare, tips önskas
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Biltema 18V Borrhammare - någon som testat?
Bila upp golvbrunnar - storlek bilningshammare?
Vilken borrmaskin borrhammare?
Vilken häfthammare ska man köpa?
Verktyg, Maskiner & Fordon