HEJ
oh! SUCK!! Jag har idé torka!!!
Kan någon komma med förslag/tips! vad för vår/sommar gardiner jag kan ha i vardagsrummet??
skulle vilja ha en annan färg än turkost (fast jag älskar den färgen).
Kom gärna med bilder!!
oh! SUCK!! Jag har idé torka!!!
Kan någon komma med förslag/tips! vad för vår/sommar gardiner jag kan ha i vardagsrummet??
skulle vilja ha en annan färg än turkost (fast jag älskar den färgen).
Kom gärna med bilder!!
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Vad sägs om benvita, beiga, grå eller liknande? Är det en bild från det rum ni ska ha gardinerna i?
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Varför inte mönster! Något som oxå tar upp den turkosa färgen spm ni har på fondväggen. IKEA har flera nya tyger till våren och även Åhléns brukar ha mycket till bra pris.
Du kanske ska ha paneler denna gången? Personligen tycker jag ofta de är för breda och brukar göra mina ca 35 breda och hänga 2 st av samma tyg lite omlott.
/FlitigaLisa
Du kanske ska ha paneler denna gången? Personligen tycker jag ofta de är för breda och brukar göra mina ca 35 breda och hänga 2 st av samma tyg lite omlott.
/FlitigaLisa
Då vi flyttade in var det en stor plåga för mig att försöka vara intresserad för alla olika modeller på gardiner och annat som min fru ville hänga upp.
Nu då vi mognat och haft kontakt med heminredare har vi inga gardiner alls. Det känns mycket ljusare och luftigare. Men det beror kanske på hur man bor och vad man har för utsikt.
För varje pryl du plockar bort får du mer plats och i allmänhet ett trevligare intryck. Det gäller förståss till en viss gräns, rummet får inte bli för kalt eller utan möbler.
Nu då vi mognat och haft kontakt med heminredare har vi inga gardiner alls. Det känns mycket ljusare och luftigare. Men det beror kanske på hur man bor och vad man har för utsikt.
För varje pryl du plockar bort får du mer plats och i allmänhet ett trevligare intryck. Det gäller förståss till en viss gräns, rummet får inte bli för kalt eller utan möbler.
Grön-gula nyanser med inblandning av turkost och brunt! Gärna mönstrat!
Hemtex har många fina i butik nu. Åhléns har t ex detta tyg: Alice
Hemtex har många fina i butik nu. Åhléns har t ex detta tyg: Alice
Husfru,
hastigt så tycker jag att det skulle vara fint att bryta av med rosa linnegardiner. Rosa finns ju i många nyanser men en rosa som går åt blått vore snyggt. Kuddar i tyget från Åhlens ovan skulle vara snyggt till det.
hastigt så tycker jag att det skulle vara fint att bryta av med rosa linnegardiner. Rosa finns ju i många nyanser men en rosa som går åt blått vore snyggt. Kuddar i tyget från Åhlens ovan skulle vara snyggt till det.