Bytte nyligen ut en gammal termostat (Ebeco eb therm 205) mot en uppkopplad (Meross MTS200HK) i badrummet. Problemet nu är att den gamla ramen var anpassad för den betydligt mindre Ebecon, tillsammans med en lampknapp, så den går inte att återanvända.
Nån som har tips på vad jag kan hitta som passar (se bilder)? Det behövs ju bara en ram för lampknappen.. ett alternativ är väl att såga av den gamla ramen så den passar, men är rädd att det inte blir så snyggt som övriga i hushållet skulle önska, så en färdig lösning vore bättre..
Nån som har tips på vad jag kan hitta som passar (se bilder)? Det behövs ju bara en ram för lampknappen.. ett alternativ är väl att såga av den gamla ramen så den passar, men är rädd att det inte blir så snyggt som övriga i hushållet skulle önska, så en färdig lösning vore bättre..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hmm, hade hoppats hitta nån färdig lösning och slippa modda termostatens ram, men som du ssäger är det ju inte många millimeter agtt spela på så får nog göra som du säger och kolla på det iaf.J jonaserik skrev:
Det ena som troligtvis går att få till snyggt i dina ögon, är att byta termostaten och brytaren till något med samma stuk och passform. Blir dyrare, men estetiskt bättre.Q Quaqq skrev:
Liknande trådar
-
Hjälp mig hitta vinylgolv jag såg i Frankrike
Golv -
Hjälp med lämpligt vattenmätarskåp, fördelningsskåp
Byggmaterial & Byggteknik -
Hjälp med att hitta någon som kan Siebel Eltron.
Värmepumpar -
Reservdel duschdraperistång, hjälp att hitta?
Badrum -
Hjälp med att hitta en lämplig robotgräsklippare
Robotgräsklippare