Min adress är:
Stig Wallin
Ljunglidsvägen 11
448 31 Floda

Behöver de här skyddskorkarna då jag håller på med arbete i
vår dusch.
Ha det bra
Stig Wallin
0709-620217

• Gilla
  • Haha
leby och 6 till
  • Laddar…
Man brukar inte använda någon kork utan man bara trycker ut lite silicon och låter det torka sen kan man slita ur det som är torrt

Bl.a biltema har lösa och de flesta i fackhandeln.

Det verkar som Stig har missuppfatta forumets funktion.

E etompau skrev:
Det verkar som Stig har missuppfatta forumets funktion.
Tusan alltså, jag önskar verkligen forumet var som Stig tänkt sig.
Man skriver vad man behöver, sin address, och några dagar senare så dimper det ner i ens brevlåda :)

• Gilla
  • Haha
Citrona och 9 till
  • Laddar…
T
lärjungen
T tank77 skrev:
[länk]

18 kr på Biltema, jag swishade 9 kr till dig......
Försökte swisha resterande 9 kr till Stig, så att han kan få sina korkar. Men hans nummer var ju inte anslutet till swish :cry: Har du narrats? :cry:

• Haha
kest och 1 till
  • Laddar…
T
lärjungen lärjungen skrev:
Försökte swisha resterande 9 kr till Stig, så att han kan få sina korkar. Men hans nummer var ju inte anslutet till swish :cry: Har du narrats? :cry:
Upptäckte det också:D Någon samarit kan väl skicka en tjuga i ett brev till honom:p

Jag skriver ut 5st i 3D skrivaren imorgon och skickar till dig stig! Hoppas du klarar dig utan över helgen :cool:

• Gilla
Citrona och 2 till
  • Laddar…
Årets inlägg utan tvekan.

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Andreas_kalmar Andreas_kalmar skrev:
Man brukar inte använda någon kork utan man bara trycker ut lite silicon och låter det torka sen kan man slita ur det som är torrt
Varför ska man slita ut det som är torrt och gå miste om silicon? Betydligt enklare att skruva av och på en skyddskork

Ha det bra
Stig

• Gilla
maxmsm
  • Laddar…
Z zzoink skrev:
Jag skriver ut 5st i 3D skrivaren imorgon och skickar till dig stig! Hoppas du klarar dig utan över helgen :cool:
Det verkar som om forumet fungerar som Stig tänkt sig. Man skriver vad man behöver så får man det ;-)

E E12moUY skrev:
Varför ska man slita ut det som är torrt och gå miste om silicon? Betydligt enklare att skruva av och på en skyddskork

Ha det bra
Stig
Hej Stig

Kan du inte berätta vad syftet med inlägget är? Vem ska du handla av? Hur mycket är du villig att betala? Känns lite oklart :)

T tank77 skrev:
Upptäckte det också:D Någon samarit kan väl skicka en tjuga i ett brev till honom:p
Vad ska jag med osäkra Swish till när jag har Mobil och bank.
Kommer aldrig att skaffa mig Swish
Ha det bra
Stig

• Gilla
maxmsm
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.