Hej!
Står i startgroparna för att bygga inglasning och har tittat på Halle primo. Som jag upptäckte verkar vara de som Byggmax säljer under namnet Aluwhite...
Uppskattar att de har smal bågar, smal skenor, 5mm säkerhetsglas samt ett ”rakt” utseende.
Är det någon som har dessa, monterat m.m. Hur är eran uppfattning isf?
Tack på förhand
Står i startgroparna för att bygga inglasning och har tittat på Halle primo. Som jag upptäckte verkar vara de som Byggmax säljer under namnet Aluwhite...
Uppskattar att de har smal bågar, smal skenor, 5mm säkerhetsglas samt ett ”rakt” utseende.
Tack på förhand
F FlyFear skrev:Hej!
Tack på förhand
Hejsan. Undrar bara om du köpte dina partier på byggmax? Och i så fall hur var dom?
Mvh
Hej, för mig blev det ”äkta” Halle Primo från Bygma. Tog offert och fick ett bra pris. Än så länge är jag helnöjd, blev klar sent på hösten. Så blir först nu i vår som jag för granska lite mer.O Ozon skrev:
Men ”rakt utseende” smala skenor och vit i färgen. Går ihop bra i varandra och blir rejält.
Okej. Tack för snabbt svar. Blev ju kanon de därF FlyFear skrev:
Liknande trådar
-
Vad har ni för erfarenheter av rikatronic 4 på RIKA kaminer. Värt merkostnaden? Vad tycker någon här??. Kan man räkna hem merkostnaden på något sätt.
Ved, Pellets, Flis -
Tilläggsisolering garageport hörmann LPU 42, problem med kondens. Finns det någon som har erfarenheter?
Isolering -
Någon som har erfarenheter av Sesol eller Nordpolen Energi?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Någon som har erfarenheter av att måla klickgolv?
Färg, Måla & Tapetsera -
Erfarenheter av Debe Flow Group och Aquagrppen, någon?
Vatten & Avlopp