Jag vill ha väldigt enkla handtag men med lite kraftigare diameter än "normalt" (de vanliga jag har sett har en diameter på 10 mm, jag vill ha 14 mm eller möjligen 19 mm). Jag har hittat precis de handtagen jag vill ha (14 mm i diameter) men de kostar över 700 SEK (!) styck (kommer från ett företag som heter D Line)! Är det någon som vet var jag kan hitta ett sådant här handtag (i rostfritt) till ett något lägre pris (tänker mig en längd på 20-30 cm)?

• handtag.jpg
7310070025302 skrev:
England
ca £10/st.+frakt

Googlade på "stainless d-handle 19 mm" och hittade bl.a. dessa:
[länk]
[länk]
[länk]

Alla tre verkar beredda att skicka till Sverige, men man kan behöva kontakta dem särskilt för att ordna detaljerna.
Åh vad bra- tusen tack! Det kan eventuellt vara så att 19 mm är alltför kraftigt men jag skall nog beställa hem ett handtag så att jag kan få se hur det ser ut i alla fall!

Jag var och tittade på handtag idag och 19 mm är tyvärr alltför kraftigt. 14 mm hade varit perfekt men jag vill inte betala över 700 SEK för ett (!) handtag. Någon som vet var jag kan hitta ett som är 14 mm till lite bättre pris?

Moki skrev:
har du kollat:

[länk]
[länk]
[länk]
Tack för länkarna! Jag har tittat där men de verkar tyvärr inte ha 14 mm. Beslagdesign har modellen (verkar vara utgående) men då är den 10 mm och jag hade gärna velat ha kraftigare...

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.