Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Instämmer
@Marlen Eskilsson , har du sett?
@Marlen Eskilsson , har du sett?
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 7 847 inlägg
Nej, hade inte sett det. Jag ska undersöka vad det är.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Vi har nu tagit ner annonsen i väntan på att kunden förtydligar både annonsen och sidan som man kommer till när man klickar på annonsen. Inte heller formatet är optimalt. Om jag har förstått det korrekt så blir man inte av med möglet utan man blir av med mögellukten. Får känslan att detta är en het potatis och jag kan för lite om ämnet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Nu är det dags igen, jag funderar på om Aquabion är lämplig.
Aquabion hävdar att de kan "avkalka" ditt vatten enkelt (de har en zinkanod som ombildar det hela till något som inte sätter sig som kalkavlagringar)
Jag hittar väldigt lite konstruktivt på nätet, det enda jag kan hitta är att Villaägarna definierar den som båg.
Vore bra om Byggahus tog en titt på det då jag misstänker att man inte vill göra reklam för någon som inte funkar.
Aquabion hävdar att de kan "avkalka" ditt vatten enkelt (de har en zinkanod som ombildar det hela till något som inte sätter sig som kalkavlagringar)
Jag hittar väldigt lite konstruktivt på nätet, det enda jag kan hitta är att Villaägarna definierar den som båg.
Vore bra om Byggahus tog en titt på det då jag misstänker att man inte vill göra reklam för någon som inte funkar.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Jag har inte sett den annons som du hänvisar till. Ta gärna en skärmdump på den nästa gång du ser den så att jag kan se vad du ser.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Aha, nu förstår jag. En annons från dom kommer vara med i morgondagens nyhetsbrev. Jag vet tyvärr däremot inget om deras produkter.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 138 inlägg
Hobbysnickare
· skaraborg
· 341 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg