BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 869 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 869 inlägg
Har du kollat på kökstillverkare?
Många av dem säljer även garderober och deras breddmått brukar ju vara typ 60 och 80 cm samt nära normal takhöjd och sen kompletterar man med en takanslutning för de översta cm.
Många av dem säljer även garderober och deras breddmått brukar ju vara typ 60 och 80 cm samt nära normal takhöjd och sen kompletterar man med en takanslutning för de översta cm.
Ja det ska vara sockel förstås.
Men som exempel med IKEA Pax garderob, (jag satte upp dessa på landet), så är det endast 6 cm sockel och 236 högt.
Det ger mycket mer plats inuti garderoben, skohylla längst ned, några lådor och en hylla längst upp.
Nu är vi rätt långa i familjen så det går rätt bra att nå ända upp. Därför försöker jag hitta lika höga som dessa.
Men som exempel med IKEA Pax garderob, (jag satte upp dessa på landet), så är det endast 6 cm sockel och 236 högt.
Det ger mycket mer plats inuti garderoben, skohylla längst ned, några lådor och en hylla längst upp.
Nu är vi rätt långa i familjen så det går rätt bra att nå ända upp. Därför försöker jag hitta lika höga som dessa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande trådar
-
Hur gör jag grusyta med kansten i jämnhöjd med gräsmattan?
Altan & Uteplats -
Rikta takhöjden eller ej
Tak & Vind -
Skjutdörrar UniQ, oöppnad förpackning. Höjd 236 cm, Längd: 300 cm.
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Får jag plats med 236 cm ikeagarderoben? Min takhöjd 242 cm.
Inredning -
IKEAs 236cm höga skjutdörrar när man har 236cm i takhöjd...
Inredning