E Elsbth #1 Medlem · 28 inlägg 11 aug 2023 18:43 Elsbth Medlem 28 inlägg 11 aug 2023 18:43 #1 Hej alla kloka! Hur tar jag lättast bort den här stolp-toppen? Slog underifrån med hammare och fick bort den ena. Den andra sitter stenhårt. Har inga tunga maskiner att tillgå… tips? Hur slätar jag lättast till därefter? Se bilder! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #betong #grindstolpar #grindstolpe #stolptopp
Hej alla kloka! Hur tar jag lättast bort den här stolp-toppen? Slog underifrån med hammare och fick bort den ena. Den andra sitter stenhårt. Har inga tunga maskiner att tillgå… tips? Hur slätar jag lättast till därefter? Se bilder!
plåtrickard #2 Besserwisser · östergötland · 2 078 inlägg 11 aug 2023 18:50 plåtrickard Besserwisser östergötland 2 078 inlägg 11 aug 2023 18:50 #2 Huggmejsel eller offra ett stämmjärn