Fick nyligen renoverat vårt badrum och är inte helt nöjda med resultatet av golvbrunnen under badkaret.

Nu syns den inte så mycket men vi har planer på att ta bort badkaret och sätta duschväggar i framtiden vilket gör att golvbrunnen hamnar mer i fokus.

Skulle ni säga att det uppfyller branschstandarden? Vill ha lite råd innan jag tar hit vår hantverkare.

• Golvbrunn under badkar i nyrenoverat badrum, med fokus på brunnen och en vit röranslutning ovanpå kakelgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Golvbrunn i ett nyrenoverat badrum, omgiven av kakel och visar ojämnt murbruk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R
Nej man brukar inte ha den så djupt, slätt med alternativt nån millimeter nedsänkt men absolut inte så mycket som hos dig..
Bara reklamera så får som göra om den gratis😊

• Gilla
Kardan79
  • Laddar…
Reklamera

Hur ser det ut inuti? Har de monterat det korrekt? Innan du betalar kanske du ska ta dit en besiktning man?

* Hahaha jag kan snart döpa om mig till TaInEnBesitningsman” 😂😂😂 Varför tror så många privatpersoner att de når fram och klarar att argumentera själva? Det finns två grundläggande sakar - 1. Betala inte innan du är nöjd och 2. Ta med en besiktning man

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.