Hej,

Det har blviit en glipa eftersom jag bytte inbyggnadsmikrovågsugn och tog en som är mindre i höjd.

Någon som har nåt tips eller förslag på nåt täcklist eller vad man kan ha för att fixa glippan?

Mått på glippan är:
Bredd: 58-59 cm
Höjd: 8.5 cm

Tack för tips!

• Inbyggnadsmikrovågsugn med glipa ovanför; söker lösning för att täcka 8.5 cm hög och 58-59 cm bred öppning efter byte till mindre ugn.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
RoTe
Vitt köksskåp med passbit i luckans färg och metallist som täcker kanten, fastsatt med självhäftande kardborre.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Så har jag, en passbit i samma färg som luckorna med en form av metallist som täcker sågade kanten. Sitter fast med självhäftande kardborre...

RoTe RoTe skrev:
[bild]

Så har jag, en passbit i samma färg som luckorna med en form av metallist som täcker sågade kanten. Sitter fast med självhäftande kardborre...
Ursäkte om jag är trög, menar du att jag ska höja benen så mikrovågsungen kommer högre upp?

RoTe
F fcbarca skrev:
Ursäkte om jag är trög, menar du att jag ska höja benen så mikrovågsungen kommer högre upp?
Täck glipa. Är det enklare att förstå?

RoTe RoTe skrev:
Täck glipa. Är det enklare att förstå?
Mycket enklare att förstå!

RoTe
F fcbarca skrev:
Mycket enklare att förstå!
Antar att min passbit är så osynlig att du inte förstår att den är där.

RoTe RoTe skrev:
Antar att min passbit är så osynlig att du inte förstår att den är där.
Precis det var inte lätt att se men nu när du säger det så, köpte du passbiten klar eller fixade du den själv?

RoTe
F fcbarca skrev:
Precis det var inte lätt att se men nu när du säger det så, köpte du passbiten klar eller fixade du den själv?
Den kom med köket, installerat av hantverkare.

RoTe RoTe skrev:
Den kom med köket, installerat av hantverkare.
Ok då ska jag kontakta Vedum kök och se om dom kan fixa en sån!

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.