B Berroni #1 Medlem · 42 inlägg 3 jun 2021 09:08 Berroni Medlem 42 inlägg 3 jun 2021 09:08 #1 Hej! Ska ta bort 2 värmelement och undrar om man får gjuta in rörplomberingen i platta. Vill helst inte att de sticker ut när jag lägger nytt golv. Har förstått att det inte rekommenderas men ville kolla med proffsen innan jag ger mig
Hej! Ska ta bort 2 värmelement och undrar om man får gjuta in rörplomberingen i platta. Vill helst inte att de sticker ut när jag lägger nytt golv. Har förstått att det inte rekommenderas men ville kolla med proffsen innan jag ger mig
useless #2 Lök. · Gävleborg · 34 720 inlägg 3 jun 2021 12:31 useless Lök. Gävleborg 34 720 inlägg 3 jun 2021 12:31 #2 Rent formellt är det tillåtet, men går det inte att plugga rören tidigare i slingan på nåt inspekterbart ställe?
Rent formellt är det tillåtet, men går det inte att plugga rören tidigare i slingan på nåt inspekterbart ställe?
B Berroni #3 Medlem · 42 inlägg 4 jun 2021 10:20 Berroni Medlem 42 inlägg 4 jun 2021 10:20 #3 useless skrev: Rent formellt är det tillåtet, men går det inte att plugga rören tidigare i slingan på nåt inspekterbart ställe? Det går säkert men då får man bila upp RÄTT plats
useless skrev: Rent formellt är det tillåtet, men går det inte att plugga rören tidigare i slingan på nåt inspekterbart ställe? Det går säkert men då får man bila upp RÄTT plats