Hej,
Någon som har använt gardena sileno life smart 1250 m2 eller 1100 m2. Är det en bra robot gräs klippare ? Jag har enkel tomt ungefär 1100m2. När batteri ta slut på denna kan man byta den lätt ? Det kostar ungefär 10000 sek (black friday). Kan man satsa på någonting bättre. Skillnar mellan sileno life smart och sileno life ,är det bara wi fi koppling ?
Om man ska köpa mellan worx wr153e 1500m2 och gardena sileno 1100m2 vilka man borde köpa.
Tack på förhand
 
Har inte just använt Sileno-modellerna, men spontant så får du en bättre maskin om du väljer Sileno jmf med Worx skulle jag säga.
Gardena bygger på beprövad Husqvarna-teknik, det finns ett stort återförsäljarnät, reservdelar finns lättillgängligt mm.
Guidekabel hjälper till vid ut och hemgång av klipparen.


Smart är ett koncept för styrning/kontroll av klippare och bevattningsystem. Använder ej Wifi för kommunikation mellan GW och klipparen.
 
Tack för svar . Jag har köpt sileno life 1100m2 för tomt ungefär 1100m2. Hoppas att den fungera bra
 
  • Gilla
christofferma
  • Laddar…
hej! Hur haft det gått? Är du nöjd med den?


Affaf Affaf skrev:
Tack för svar . Jag har köpt sileno life 1100m2 för tomt ungefär 1100m2. Hoppas att den fungera bra
 
Det har gått riktig bra. Ingen problem allts.
 
  • Gilla
SidanKaos
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.