Ska göra ordning denna hall och har dessa gamla dörrfoder som jag helst inte vill plocka bort Hade princip kunnat måla om dem men stör mig på att katter genom åren har rivit sönder nedre delen.
Enklast hade det vart att byta ut dem men det är gamla och rejäla 24mm djupa.
Kan man ta något material (träspackel?)som man kan bygga upp området så får jag så gott jag kan försöka forma det så det liknar strukturen. Kommer det att sitta fast eller är risken att det isf kommer att ramla av efter en tid

• Gammalt dörrfoder med skador längst ned, skadat av kattklor, i en hall under renovering med flagnande väggfärg och en brandsläckare bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Slitet dörrfoder i trä med märken och repor, delvis skadat vid nederkanten. Gammal matsalsstol och randig matta syns i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du får lägga mer tid och mer pengar på att försöka fixa med spackel, än att gå till ett hyvleri och få nya fina identiska foder tillverkade som du ersätter de gamla med.

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Du får lägga mer tid och mer pengar på att försöka fixa med spackel, än att gå till ett hyvleri och få nya fina identiska foder tillverkade som du ersätter de gamla med.
Jag får kolla👍

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.