D dolken #1 Medlem · stockholm · 16 inlägg 13 aug 21:57 dolken Medlem stockholm 16 inlägg 13 aug 21:57 #1 Kan jag koppla in den här jäveln i den där DCL-jäveln? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #dcl #gammal #lampkontakt
E elmont #2 Medlem · jämtland · 25 531 inlägg 13 aug 22:08 elmont Medlem jämtland 25 531 inlägg 13 aug 22:08 #2 Är lampan dubbelisolerad så är det inga problem, är den inte det ska den endera jordas eller göras dubbelisolerad.
Är lampan dubbelisolerad så är det inga problem, är den inte det ska den endera jordas eller göras dubbelisolerad.
D dolken #3 Medlem · stockholm · 16 inlägg 13 aug 22:23 dolken Medlem stockholm 16 inlägg 13 aug 22:23 #3 E elmont skrev: Är lampan dubbelisolerad så är det inga problem, är den inte det ska den endera jordas eller göras dubbelisolerad. Ok tack! Har ingen aning om dubbelisolering eller jord. Det här är i alla fall lampan, skulle jag tro: Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
E elmont skrev: Är lampan dubbelisolerad så är det inga problem, är den inte det ska den endera jordas eller göras dubbelisolerad. Ok tack! Har ingen aning om dubbelisolering eller jord. Det här är i alla fall lampan, skulle jag tro:
D datja #4 Medlem · Södertörn · 1 164 inlägg 14 aug 22:02 datja Medlem Södertörn 1 164 inlägg 14 aug 22:02 #4 D dolken skrev: Kan jag koppla in den här jäveln i den där DCL-jäveln? Välkommen till byggahus! Uppfriskande fråga. Ja det kan du. Koppla inte in någon av trådarna på jordstiftet. Du kanske kan ta bort jordstiftet från kontakten tom, det är det längsta stiftet.
D dolken skrev: Kan jag koppla in den här jäveln i den där DCL-jäveln? Välkommen till byggahus! Uppfriskande fråga. Ja det kan du. Koppla inte in någon av trådarna på jordstiftet. Du kanske kan ta bort jordstiftet från kontakten tom, det är det längsta stiftet.