Det är något med ugnen som frågas, om hur man slår på nedre ugnen ?P Pin skrev:
Tveksamt dock om det ens finns en nedre ugn, men det finns tre reglage till ugnen men går inte att utläsa från bilden vad dom är till.
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 649 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 649 inlägg
finessen på dessa när det begav sig var att det fanns en övervärme i lådan nederst som var till för varmhållningD Dilato skrev:
D Dilato skrev:
Tack för dina svar. Men frågan är varför ugnen inte svarar på att slås på? Och den tänds endast tillsammans med ett av de fyra övre elementen. Jag hyr en lägenhet. Och jag måste förstå om den är trasig eller på något sätt fungerar den väldigt smart. Jag brukar vara bra med teknikreturen skrev:
Därför att om en säkring inte är hel så matas strömmen bakvägen genom en annan när man slår på den delen.O Olehmaidaniuk skrev:
Har du kollat att alla säkringar (bör vara tre stycken) till spisen är hela?
ja det är märkligtO Olehmaidaniuk skrev:
men dessa slingor brukar gå sönder
Спробуйте поставити ліву ручку на нормальний нагрів таким знаком: =
І друга ліва ручка на 100C
Тепер обидва індикатори повинні засвітитися, і зазвичай один з них гасне, коли досягається потрібна температура.
Але якщо він зламаний, це може бути запобіжник, оскільки вони часто мають 2-3 і світло може працювати, навіть якщо один запобіжник вимкнено.
Чи можете ви сфотографувати свою коробку запобіжників?
І друга ліва ручка на 100C
Тепер обидва індикатори повинні засвітитися, і зазвичай один з них гасне, коли досягається потрібна температура.
Але якщо він зламаний, це може бути запобіжник, оскільки вони часто мають 2-3 і світло може працювати, навіть якщо один запобіжник вимкнено.
Чи можете ви сфотографувати свою коробку запобіжників?