Я не розумію, як правильно поставити дно духовки. Потрібна інструкція користувача. Jag förstår inte hur man använder det.

• Spis och ugn av märket Husqvarna i kök.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P Pin skrev:
[länk]

только на шведском языке
Det där är en glaskeramikspis med andra vred

• Gilla
returen
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Det där är en glaskeramikspis med andra vred
Funktionen är ju snarlik. Vrid på ett vred och det blir varmt på en platta…
Oklart om det var detta som var frågan dock.

• Haha
returen
  • Laddar…
P Pin skrev:
Funktionen är ju snarlik. Vrid på ett vred och det blir varmt på en platta…
Oklart om det var detta som var frågan dock.
Det är något med ugnen som frågas, om hur man slår på nedre ugnen ?

Tveksamt dock om det ens finns en nedre ugn, men det finns tre reglage till ugnen men går inte att utläsa från bilden vad dom är till.

P Pin skrev:
Функція аналогічна. Покрутіть ручку, і на тарілці стане гаряче...
Незрозуміло, чи була проблема в цьому.

N
D Dilato skrev:

Tveksamt dock om det ens finns en nedre ugn, men det finns tre reglage till ugnen men går inte att utläsa från bilden vad dom är till.
Den undre ugnen är enbart för varmhållning.

• Gilla
Olehmaidaniuk och 2 till
  • Laddar…
returen
D Dilato skrev:

finessen på dessa när det begav sig var att det fanns en övervärme i lådan nederst som var till för varmhållning

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
O Olehmaidaniuk skrev:
Я не розумію, як правильно поставити дно духовки. Потрібна інструкція користувача. Jag förstår inte hur man använder det.
Check the fuses to the stove in the fusebox, it looks like one fuse is burned and you get power backfeed.

• Gilla
Intet och 1 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Щось про духовку питають, про те, як включити нижню дохувку?

Щоправда, оброблено, чи є навіть нижня духовка, але є три елементи продуктів духовкою, але по просьбі не можна програмувати, для чого вній програмі.
returen returen skrev:
витонченість цих початківців полягала в тому, що внизу коробки був перегрівач, який підтримував тепло
Tack för dina svar. Men frågan är varför ugnen inte svarar på att slås på? Och den tänds endast tillsammans med ett av de fyra övre elementen. Jag hyr en lägenhet. Och jag måste förstå om den är trasig eller på något sätt fungerar den väldigt smart. Jag brukar vara bra med teknik

Ручки зліва:

1. виберіть режим на верхній частині (звичайний, гриль, на гарячому, під жаром тощо)

2 Температура духовки C

3. Нижня духовка (використовується рідко, в основному місце для зберігання)

4-7 плит для кожної плити

O Olehmaidaniuk skrev:
Tack för dina svar. Men frågan är varför ugnen inte svarar på att slås på? Och den tänds endast tillsammans med ett av de fyra övre elementen. Jag hyr en lägenhet. Och jag måste förstå om den är trasig eller på något sätt fungerar den väldigt smart. Jag brukar vara bra med teknik
Därför att om en säkring inte är hel så matas strömmen bakvägen genom en annan när man slår på den delen.
Har du kollat att alla säkringar (bör vara tre stycken) till spisen är hela?

returen
O Olehmaidaniuk skrev:
ja det är märkligt
men dessa slingor brukar gå sönder

Спробуйте поставити ліву ручку на нормальний нагрів таким знаком: =

І друга ліва ручка на 100C

Тепер обидва індикатори повинні засвітитися, і зазвичай один з них гасне, коли досягається потрібна температура.

Але якщо він зламаний, це може бути запобіжник, оскільки вони часто мають 2-3 і світло може працювати, навіть якщо один запобіжник вимкнено.

Чи можете ви сфотографувати свою коробку запобіжників?

• Gilla
Olehmaidaniuk
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Перевірте запобіжники плити в коробці запобіжників, схоже, що один запобіжник згорів, і ви отримуєте зворотне живлення.

• Baksidan av en ugn med en elektrisk anslutning och kablar, märkskylt synlig på metallhöljet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.