hsd
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Lika jävla illa, provade förra fredagen, taveljäveln tog inte kortet, allt blev försenat, jävlataveljävel!
Pinnjäveln man lägger på kassabandet förihellvete ;-)

/Workingclasshero, med en jätteräkmacka på tallriken framför mig, så nu känns det bättre :)
Hmm, ska der vara nån särskild pinne, börk eller tall , eller går det med vilken pinne som helst
 
EddieHansson EddieHansson skrev:
Ivo är helt och hållet tantlöst...
Vadå, är det en helt manlig arbetsplats? :D
 
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
Mycket kan man kalla IVO, men tantlöst känns svagt.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Gaaaaasrggghhhhh!

Ballerina smakar inte gott längre, efter flytten från Kungälv till Riga.

Blllllääääääääääähhhhhhh!
 
  • Ledsen
  • Gilla
Manganbangan och 5 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
[bild]
Ungefär den här gaaaahhhh-nivån just nu. Har nu sökt ca 70 jobb sedan början på september, hittills utan napp.
Inte utan att man börjar misströsta.
Om du är golvspacklare eller epoxi finns jobb i mellan Norge om du har bra kunskap om de
 
EddieHansson EddieHansson skrev:
Ivo är helt och hållet tantlöst...
GAAAHHHH för tantlöshet...
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Är det för sent att se över pensionssparandet när man får hem senaste åshild-katalogen i brevlådan?

Kvinna i randig väst på Åshild-katalogens omslag. Reklam för rabatt. Vinter 2023.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Gaaaaaaaaahhhhhh!!!! Jag är för ung för att bli gammal.
 
  • Haha
  • Gilla
dilemma och 8 till
  • Laddar…
Särskilt när de har en ordertelefon 😂. Det trodde jag var utrotat sen länge.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaahhhhh! Funderar lite på vad som hände under löpturen imorse. Fick lite ont i höger bröstmuskel när jag sprang, nu sitter jag här i soffan med sån värk i muskeln, eller typ där iaf, och bröstryggen på samma sida så jag mår illa.
 
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
AXS
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaaahhhhh! Funderar lite på vad som hände under löpturen imorse. Fick lite ont i höger bröstmuskel när jag sprang, nu sitter jag här i soffan med sån värk i muskeln, eller typ där iaf, och bröstryggen på samma sida så jag mår illa.
Jag hoppas på en inflammerad bröstmuskel.

Vill inte oroa dig, men du kommer få väldigt hög prio om du kommer till sjukhuset.
 
  • Gilla
  • Wow
hapazard och 2 till
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Jag hoppas på en inflammerad bröstmuskel.

Vill inte oroa dig, men du kommer få väldigt hög prio om du kommer till sjukhuset.
Jag är en sån där envis, korkad jäkel som inte vill åka in till sjukan 'i onödan'
Ger det en timme till så får vi se
 
  • Gilla
Manganbangan och 1 till
  • Laddar…
AXS
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Jag är en sån där envis, korkad jäkel som inte vill åka in till sjukan 'i onödan'
Ger det en timme till så får vi se
Bästa sorten!

Nu vet jag inte alls hur du känner och mår. Men du kanske inte behöver gå ut och hugga ved eller vara själv. Eller ring 1177, de är bra!
 
  • Gilla
hapazard och 3 till
  • Laddar…
galento
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Jag är en sån där envis, korkad jäkel som inte vill åka in till sjukan 'i onödan'
Ger det en timme till så får vi se
Nog bra att kolla upp det för säkerhets skull.
 
  • Älska
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
4774
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaaahhhhh! Funderar lite på vad som hände under löpturen imorse. Fick lite ont i höger bröstmuskel när jag sprang, nu sitter jag här i soffan med sån värk i muskeln, eller typ där iaf, och bröstryggen på samma sida så jag mår illa.
Kan vara bra att kontakta vårdguiden och prata med en sköterska där som hjälper dig på alla tänkbara sätt vidare. Ta hand om dig, håller tummarna för dig 🧡
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.