Lastmaskinen läcker hydraulolja, grävaren läcker diesel, bilen läcker avgaser halvvägs, sista bandsågsbladet gick av, diskmaskinen paj och tvättmaskinen låter satan i lagren......
Nämnde jag ryggskottet/diskbråcket...... GGGGAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
 
  • Ledsen
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Lastmaskinen läcker hydraulolja, grävaren läcker diesel, bilen läcker avgaser halvvägs, sista bandsågsbladet gick av, diskmaskinen paj och tvättmaskinen låter satan i lagren......
Nämnde jag ryggskottet/diskbråcket...... GGGGAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Lider med dig, men gläds lite åt att vi är fler i detta. Kämpa på!
 
  • Älska
Workingclasshero
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
OMG! Så man ska våga köra maskinen?
Tja, det värsta som kan hända är ju att lagren skär ihop. Tvättmaskiner är rätt tåliga.

 
  • Haha
  • Gilla
husägaren TS och 4 till
  • Laddar…
Skogspromenix Skogspromenix skrev:
GAAAAAAAAAAHHHH!!
Det räcker nu! Vi är fanemej hemsökta!
Slavcylinder/urtrampningslager paj på ena bilen, värmesystemet sprang läck i pannrummet - vatten överallt, hälsporre på BÅDA fötterna, hämtade fönster med fungerande bilen - backluckan i BAKLÅS, och imorse började cirkpumpen för golvvärmen låta krig.

Allt detta inom ramen för två veckor.. GAAAAAH
Fortsätter...
Lyckades även backa in i den trasiga bilen imorse i mörkret och dimman... gaaaaah
 
  • Ledsen
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Skogspromenix Skogspromenix skrev:
Fortsätter...
Lyckades även backa in i den trasiga bilen imorse i mörkret och dimman... gaaaaah
Jag backar alltid in i platsen jag skall parkera på, man vet aldrig hur det ser ut när man ska iväg. Tom. hemma hos dig verkar de vara olika vyer, bara ett tips.
 
  • Gilla
hapazard och 1 till
  • Laddar…
Mobilen ramlade ur bröstfickan och hamnade under framhjulet på cykeln. Jag som hade tänkt vänta in OnePlus 12 får bli en 11 några månader. Oh well
 
  • Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
S
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Gubbjävel klagar på att jag cyklar mot färdriktningen på cykelbana. Jag börjar vänligt berätta att alla cykelbanor är dubbelriktade om inte SKYLTAR säger annat. Cykelmärket i banan säger absolut ingenting. Han lyssnar inte utan blir mer otrevlig. Människor säger jag
Annars tycker jag att det har blivit anarki på cykelbanan. Jag håller höger (eftersom vi har högertrafik) vid möte men har flera gånger nästan frontat med någon annan cyklist som tycker att hålla vänster är logiskt.

Både tonåringar och vuxna människor…

En gång var det en kvinna i 35-50års åldern suckade högt och sa GAAAHH när vi båda bromsade till stopp mitt framför varandra. Ska man behöva upplysa om högertrafik?
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Annars tycker jag att det har blivit anarki på cykelbanan. Jag håller höger (eftersom vi har högertrafik) vid möte men har flera gånger nästan frontat med någon annan cyklist som tycker att hålla vänster är logiskt.

Både tonåringar och vuxna människor…

En gång var det en kvinna i 35-50års åldern suckade högt och sa GAAAHH när vi båda bromsade till stopp mitt framför varandra. Ska man behöva upplysa om högertrafik?
Förmycket idioter tyvärr. Man måste ju hålla åt sig vid möte. Jag har sett el scooter idioter åka i bredd åt "fel" håll.
 
Många GAAAAHHHH här sista tiden men ni kan trösta er med att det alltid finns någon som har det värre...

Elefant bakifrån, text "Having a bad day? Remember, it could always be worse", humoristisk tonesättning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!

Hantverkarna som byter syll på vårt hus har hittat cuprinolbehandlat trä i kors och tvärs i bjälklaget, inte bara i syllen. Såväl bärlina som golvbjälkar är gröna här och var. 🤯
 
  • Ledsen
Anna_H
  • Laddar…
Enda fungerande bilen måste ombesiktigas på måndag och jag hittar inte felet. Fyra trasiga bilar på gården. Blivit av med min huvudinkomst och är formellt deltidsarbetslös, men får inte deltids-a-kassa eftersom jag fortfarande driver företag som jag inte kan leva på. Kan inte lägga ner företaget heller. Skulder och räkningar tornar upp sig i drivor. Sökt säkert 50 jobb den senaste månaden, ännu inget napp. Stora nedskärningar i min bransch, på sina håll faller jag för åldersstrecket (är 54). Kroniska depressionen som jag brottats med hela mitt vuxna liv blir kraftigare för varje dag. Den k. hustrun håller på att gå under.
Tja, det är min situation just nu. Orkar inte ens säga det, hänvisar till trådrubriken.
 
  • Ledsen
  • Älska
  • Gilla
Violina och 22 till
  • Laddar…
richardtenggren
Fixet tog precis slut!! GAAAAAHHHH!!!!
Kakelplattor, installationsmaterial på golv vid vägg, renoveringsarbete pågår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Fixet tog precis slut!! GAAAAAHHHH!!!!
[bild]
Har du inte lite silikon liggande? 🤪
 
  • Haha
richardtenggren
  • Laddar…
richardtenggren
pacman42 pacman42 skrev:
Har du inte lite silikon liggande? 🤪
Jag har nog silikon, Tec7, SikaFlex, gipsputs, betong och tegellim 🤓

Blir dock en tur till kakelfiirman 🙄
 
  • Haha
pacman42
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.