Alfredo Alfredo skrev:
Många GAAAAHHHH här sista tiden men ni kan trösta er med att det alltid finns någon som har det värre...

[bild]
Inte som en elefant, men 2.5-åringen har berättat att hon bajsade nyss...
Vit trästol med skador och fläck på sitsen, står på parkettgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två fjärrkontroller på köksbänk med krossade kexbitar på dem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Violina och 8 till
  • Laddar…
GAAAH för folk som postar bajs bilder..
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Klass0n och 21 till
  • Laddar…
N Nyikåk skrev:
Gaaaahh Rusta har tagit fram julgrejerna...
Ullared började vecka 35.......
 
  • Ledsen
  • Wow
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
.
Skogspromenix Skogspromenix skrev:
Lider med dig, men gläds lite åt att vi är fler i detta. Kämpa på!
Gjorde chili concarne igår, skördade mina första chili ever.
Den var ganska stark, men hackade upp hela och slängde ner i grytan.
Sen gick jag ut på tomten och slog en båge................ utan att tvätta händerna........... innan................ GAAAAHHHHHHH!
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Klass0n och 12 till
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
.

Gjorde chili concarne igår, skördade mina första chili ever.
Den var ganska stark, men hackade upp hela och slängde ner i grytan.
Sen gick jag ut på tomten och slog en båge................ utan att tvätta händerna........... innan................ GAAAAHHHHHHH!
Märkligt, åt också chili con carne igår.
Skulle slänga ihop efterrätt men efter 10 sekunder la elvispen av och började ryka.. Men inget förvånar mig längre gaaah
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
GAAAAH för Arlas färsk mjölk byt utsende på förpackningen!!!!!!!!!
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Satt och funderade på hur mycket dom där dataspelen som dom små "rara barndjäklarna" spelar där dom springer omkring och skjuter ihjäl allt och alla , kan det bli så att dom blir hjärntvättade och sen blir rekryterade av gängkriminella som bjuder på lite droger så vet dom inte om det är verklighet eller dataspel när dom är ute i samhället och skjuter . 🤔
 
C cazet skrev:
Satt och funderade på hur mycket dom där dataspelen som dom små "rara barndjäklarna" spelar där dom springer omkring och skjuter ihjäl allt och alla , kan det bli så att dom blir hjärntvättade och sen blir rekryterade av gängkriminella som bjuder på lite droger så vet dom inte om det är verklighet eller dataspel när dom är ute i samhället och skjuter . 🤔
Nej. Ungarna som fastnar i gängen har helt andra problem än att de gillar dataspel.
 
  • Gilla
Klass0n och 10 till
  • Laddar…
engs
C cazet skrev:
Satt och funderade på hur mycket dom där dataspelen som dom små "rara barndjäklarna" spelar där dom springer omkring och skjuter ihjäl allt och alla , kan det bli så att dom blir hjärntvättade och sen blir rekryterade av gängkriminella som bjuder på lite droger så vet dom inte om det är verklighet eller dataspel när dom är ute i samhället och skjuter . 🤔
"We Are Satans Pipel"

Då skulle utvecklingen sett ut så långt tidigare. Postal och liknande spel var väldigt mycket mer våldsförhärligande än dagens skulle jag säga, är inte så uppdaterad på dagens spel visserligen, men de verkar vara väldigt kliniska även i sådana där man skjuter på varandra?

Eller det gamla Barbarian till C64/128, där höjdpunkten var när man högg huvudet av motståndaren så blodet sprutade...
 
  • Gilla
possum77 och 2 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Sökt hos sjukvården i 3,5 år att jag har ont i en höftled, de har skickat mig till sjukgymnast, där jag fått övningar.
Vid första besöket (3,5 år sen) konstaterade sjukgymnasten att mitt ben gick att vrida ett kvarts var mer än normalt, men att jag skulle prova träning och övningar innan man övervägde höftledsbyte.
Senast var förra veckan kontaktade jag VC och sa att jag snart inte kan gå alls längre "Vi bedömmer det inte akut, kontakta sjukgymnasten"
Sjukgymnasten sa då att jag nog behövde ny höftled och skickade ett mail till läkare, fick läkartid om 2 veckor.
I tisdags blev det akut, mina kollegor fick leda mig ut till bilen, benet bar inte längre, varje steg är som att sticka en kniv i höften.
Nu går jag på kryckor.
16/10 ska jag få träffa ortoped, sen hamnar man väl i en höftledskö ☹️
 
  • Ledsen
Beretic och 15 till
  • Laddar…
EddieHansson
Sjukt system vi har!
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
engs engs skrev:
Eller det gamla Barbarian till C64/128, där höjdpunkten var när man högg huvudet av motståndaren så blodet sprutade...
Och så kom det ett litet troll eller vad det var och släpade ut kroppen, samtidigt som han sparkade ut huvudet som en fotboll.

Hade en kompis som aldrig kunde lista ut hur man gjorde det där baksving över huvudet-kommandot som högg av huvudet. Minns att han alltid fick tuppjuck när man använde det på honom.

Minnen... 😀
 
  • Gilla
Roga1337 och 1 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
Sjukt system vi har!
Underbemannat är i många fall rätta ordet.
 
tommib
Tja... på det temat då, ett litet Gaaaaahhh

Fick min admintid indragen på måndag för att vara driftansvarig på ortopedanestesin.

Man kan tycka att det är gnälligt att klaga för att man inte får administrativ tid utan måste jobba på golvet men det är väldigt svårt att förbättra saker och ting när man bara står och jobbar.
 
  • Gilla
kashieda och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.