Hej har murat en grund på 4,5x4,5meter i mitten av grunden finns även en murad mur.
Har använt i mångas ögon klent virke 45x70 men det är fulla längder och sju stöd plus syll och väggens bärlina
Tre kortlingar per längd.
Skulle jag ändra mig och vilja bygga ett rum så är grunden isolerad och behöver då ett lock med isolering för att gjuta.
Har dragit fast försänkt fransk skruv i syllen min fråga är vad skulle vara lämpligt material att fylla hålen med istället för att vatten har möjlighet att samlas tänkte något knep tanken som slog mig var stearin, vax eller tjära
Har använt i mångas ögon klent virke 45x70 men det är fulla längder och sju stöd plus syll och väggens bärlina
Tre kortlingar per längd.
Skulle jag ändra mig och vilja bygga ett rum så är grunden isolerad och behöver då ett lock med isolering för att gjuta.
Har dragit fast försänkt fransk skruv i syllen min fråga är vad skulle vara lämpligt material att fylla hålen med istället för att vatten har möjlighet att samlas tänkte något knep tanken som slog mig var stearin, vax eller tjära
Har en burk med det så kan prova tack för tipset
Liknande trådar
-
Funderingar runt att kallställa sommarhus med vatten indraget
Vatten & Avlopp -
Slipad altan - räcker såpa som behandling?
Altan & Uteplats -
Råd om ramverk och grund till altan
Altan & Uteplats -
Tankar & funderingar inför kommande altanbelysning.
El -
Altan i Träkomposit, funderingar och tankar mm.
Altan & Uteplats