F Fredrikbjornsson #1 Medlem · 4 inlägg 7 mar 2020 08:17 Fredrikbjornsson Medlem 4 inlägg 7 mar 2020 08:17 #1 Hej Mitt gamla stiga elite roller pingisbord fick i natt en fuktskada från ett läckande saftglas!? Ytan har rest sig och är bubblig. Någon som vet hur jag ska ta mig an problemet? Mvh Fredrik
Hej Mitt gamla stiga elite roller pingisbord fick i natt en fuktskada från ett läckande saftglas!? Ytan har rest sig och är bubblig. Någon som vet hur jag ska ta mig an problemet? Mvh Fredrik
Fadai #2 Verktygstokig · 1 191 inlägg 7 mar 2020 08:28 Fadai Verktygstokig 1 191 inlägg 7 mar 2020 08:28 #2 Gör inget förrän det har fått torka i lugn och ro. Sen ser du om du ev behöver slipa ner några bubblor. Men vänta några veckor.
Gör inget förrän det har fått torka i lugn och ro. Sen ser du om du ev behöver slipa ner några bubblor. Men vänta några veckor.
F Fredrikbjornsson #3 Medlem · 4 inlägg 7 mar 2020 08:34 Fredrikbjornsson Medlem 4 inlägg 7 mar 2020 08:34 #3 Okej. Tack för svaret. Väntar helt enkelt, och skriver igen om nån vecka när jag vet hur omfattande skadan är. Mvh Fredrik
Okej. Tack för svaret. Väntar helt enkelt, och skriver igen om nån vecka när jag vet hur omfattande skadan är. Mvh Fredrik