1 613 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
Fristads Snikki Elektrikerficka 9305 – vad är den svarta öglan till för?
Snikki Elektrikerficka 9305 LTHR har en svart ögla som jag antagit skall vara knivhållaren som nämns i beskrivningen – dock förstår jag inte vilken slags kniv som skall kunna passa i den. Jag har sökt efter bilder men inte hittat någon där detaljen används. Är det tänkt att elkniven från Morakniv skall passa? Slöjdknivarna passar litet grann – men går inte att fästa i själva bältet.
Är den avsedd för kniv eller något annat verktyg? Är det någon här som använder den? Jag har kontaktat både Fristads och återförsäljaren men inte fått något svar.
Är den avsedd för kniv eller något annat verktyg? Är det någon här som använder den? Jag har kontaktat både Fristads och återförsäljaren men inte fått något svar.
Produkter som diskuteras: "elkniven"
Elknivar
Elknivar är speciellt utformade verktyg för att säkert och effektivt hantera elektriska installationer och reparationer. Dessa knivar är ofta utformade med isolerade handtag och blad för att skydda användaren från elstötar. Dessutom kan de
Läs mer
Innan hultafors kom med sin modell va denna ( https://www.ahlsell.se/external-ass.../std.lang.all/96/68/27109668.jpg?preset=large) populär, kanske är en kvarleva? Va många år sedan jag såg den men den va klart mindre och på den tiden hade den inte den där extra skalspetsen.
Produkter som diskuteras i tråden