Har en fråga, kan nämnas att det är en fråga jag skrev på ett annat forum tidigare iaf någon känner igen frågan och blir orolig för det är någon bot från främmande makt som härjar

”Vilka kanaler använder ni er av för att sälja era produkter? Vad jag vet finns det inom byggnadsvård etablerade kanaler där dom via byggnadsvårds jobben får en del förfrågningar på inredning som fast förvaring osv och i vissa fall även en beställning på några tidstypiska möbler för att komplettera inredningen med.

Men har någon erfarenhet av att sälja sina egna formgivna möbler, kanske möbler i en mer modern form? Vad jag förstår finns det en etablerad marknad i USA där det verkar finnas en efterfrågan på hantverk från småknopare med eget formgivna möbler och även en tillgång av plattformar för sälja sina prylar som tex Etsy och liknade men hur ser det ut i Sverige?

Tänker framförallt på möbler och dekoration i prisspannet som motsvarar en lite dyrare möbelbutik, som tex Svenska Hem eller liknade, (inte Jysk iaf) förstår att det är skillnad sälja gesällsprovsmöbler med fisande luckor där jag antar det är en väldigt nischad marknad

Tack på förhand!”

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.