Är det någon som vet var jag kan köpa en billig förlängningskabel med fem uttag? Jag har nyligen börjat gymnasiet och behöver den till till de nya elprodukterna jag köpt

Allvarligt, registrera sig på ett forum för att fråga var en förlängningskabel kan köpas, låter som du trollar.

• Gilla
Uffe A
  • Laddar…
Prova med Wish :cool:

E etompau skrev:
Allvarligt, registrera sig på ett forum för att fråga var en förlängningskabel kan köpas, låter som du trollar.
Skoluppgift? Såg att det fanns minst en tråd till i samma stil. Har ju hänt tidigare i detta forum, ett knippe ytterst allmängiltiga frågor från nyregistrerade användare postade i stort sett samtidigt.

A alfista skrev:
Skoluppgift? Såg att det fanns minst en tråd till i samma stil. Har ju hänt tidigare i detta forum, ett knippe ytterst allmängiltiga frågor från nyregistrerade användare postade i stort sett samtidigt.
Inte omöjligt. Märklig skoluppgift kan jag tycka. Vad går den egentligen ut på? Att skriva en text/fråga på ett forum eller få svar på en reell fråga om någon pryl?

Kan kanske vara en uppgift i att ta reda på hur olika forum fungerar
Att lära eleverna att vara kritiska mot de svar som de får på olika frågor

Bronken
Då är det väl dumt att just använda ByggaHus. Det finns väl inga svar att vara kritiska mot här :)

Bronken Bronken skrev:
Då är det väl dumt att just använda ByggaHus. Det finns väl inga svar att vara kritiska mot här :)
:thinking:

B battie-gol skrev:
Är det någon som vet var jag kan köpa en billig förlängningskabel med fem uttag? Jag har nyligen börjat gymnasiet och behöver den till till de nya elprodukterna jag köpt
Räcker det med fyra så har Ahlsell en variant. Moms tillkommer. Rabatt utgår ej!

Kabelvinda med 25 meter 3G2,5 kabel, svart rulle och grå handtag, visas på en webbutikssida med prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Räcker det med fyra så har Ahlsell en variant. Moms tillkommer. Rabatt utgår ej!

[bild]
Nej köp två så att det går att koppla in fem prylar.

• Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nej köp två så att det går att koppla in fem prylar.
Har du 2 kan du ju koppla in 7 prylar... Måste vara fel svar

Düsseldorff
S sjoelund skrev:
Man måste ju öppna apparaturen och koppla ur två uttag. Herregud, har du ens gått i skolan?

S sjoelund skrev:
Det är fem prylar exklusive moms! Avrundat uppåt blir det sju inklusive moms! Fattar ni inget?

• Haha
sjoelund och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.