S sjoelund skrev:
1.8 kubik med sätena fällda är ungefär lika mycket mer än Niro EV (1.45 kubik) som den är mindre än Tesla Model Y (2.1 kubik)

Men en skåpbil är väl ändå bättre ergonomiskt?
Behövs verkligen allt utrymmet? Jag ser dagligen hantverkarbilar där ett litet huvud sticker upp i nederkant på vindrutan..
 
K karlmb skrev:
Behövs verkligen allt utrymmet? Jag ser dagligen hantverkarbilar där ett litet huvud sticker upp i nederkant på vindrutan..
Det beror på om man sätter i system att handla saker de alltid borde ha med sig på Ahlsell eller inte. Förstår inte att det finns elektriker som inte har klammer eller kabel i bilen. Sedan ska ju det lite större man inte har i bilen varje dag också få plats, inklusive emballage.
 
  • Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
S sjoelund skrev:
Det beror på om man sätter i system att handla saker de alltid borde ha med sig på Ahlsell eller inte. Förstår inte att det finns elektriker som inte har klammer eller kabel i bilen. Sedan ska ju det lite större man inte har i bilen varje dag också få plats, inklusive emballage.
Jo, grejen med en sån bil är väl att man har mkt med sig.. Men...
Fanns ju en cyklande rörmokare i Sthlm...🤣
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Är väl många som sagt upp sig om de fick dras med en Ford istället för en ordentlig Transporter eller Crafter också 😅
Min far fick en Proace ett kort tag, men fick snabbt en Crafter igen.
Men han har ju rätt bra utrustning, truckerstol, stora motorn, fyrhjulsdrift mm :)
Transit Custom är ju skitbra, speciellt senaste generationen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.