Workingclasshero #1 Medlem · Stockholm · 4 005 inlägg 15 aug 2020 16:47 Workingclasshero Medlem Stockholm 4 005 inlägg 15 aug 2020 16:47 #1 Hej. Jag har 3 nyponbuskar, taggia som faen. De växer som tusan när jag klippt ner dessa. Då jag vill försvåra intrång på fastigheten undrar jag om det går att dela dessa och plantera om längs tomtgräns. Eller går de bara att flytta i sin helhet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej. Jag har 3 nyponbuskar, taggia som faen. De växer som tusan när jag klippt ner dessa. Då jag vill försvåra intrång på fastigheten undrar jag om det går att dela dessa och plantera om längs tomtgräns. Eller går de bara att flytta i sin helhet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
A Abies koreana #2 Medlem · 3 055 inlägg 15 aug 2020 18:13 Abies koreana Medlem 3 055 inlägg 15 aug 2020 18:13 #2 Du kan nog göra det du själv föredrar, dela eller flytta hela buskar, de tål det mesta. Däremot skulle jag vänta tills den värsta värmen är över.
Du kan nog göra det du själv föredrar, dela eller flytta hela buskar, de tål det mesta. Däremot skulle jag vänta tills den värsta värmen är över.