Hej,
Se video, lägger ett Pergo golv och avslutade dagens arbete med raden på videon.
Bara det att just den raden fjädrar och vill inte gå ner, till skillnad från tidigare rader som letat sig ned mot golvet när låsningen gått i.
Underlaget är jämnt och rent, skarvarna sitter klockrent och tight. Alla brädor är hela och fina.
Har jag missat nåt? Bara fortsätta lägga eller riskerar jag att få ett sviktande golv där?
Se video, lägger ett Pergo golv och avslutade dagens arbete med raden på videon.
Bara det att just den raden fjädrar och vill inte gå ner, till skillnad från tidigare rader som letat sig ned mot golvet när låsningen gått i.
Underlaget är jämnt och rent, skarvarna sitter klockrent och tight. Alla brädor är hela och fina.
Har jag missat nåt? Bara fortsätta lägga eller riskerar jag att få ett sviktande golv där?
Känns som att den raden inte klickat i ordentligt någonstans. Ibland tycker jag man får kämpa ordentligt med vissa, följa med längst hela raden och trycka/banka.
kolla så det inte råkat hamna nått smuts imellan, krävs inte mycket för det ska bråka..
kolla så det inte råkat hamna nått smuts imellan, krävs inte mycket för det ska bråka..
Liknande trådar
-
De där små små fjädrande locken man duttar olja i - ge mig ett namn!
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Återfjädrande strömställer till Plejd
Belysning -
Trådfri med återfjädrande brytare?
El -
Vet ni någon firma i Stockholmstrakten som kan byta tyg på klassisk fjädrande rullgardin?
Inredning -
Vilken tvåvägs-återfjädrande strömbrytare har ni testat/vet om?
Belysning