Hej
Växtzon 1 till 2
ska såga ner träden som är på min sida av tomten och bygga staket. Och fixa till trädgårds landet med singel och odlingslådor för att göra det mer lätt skött

Är lite kluven om jag ska riva upp alla betong stolpar och sätta nya plintar o bygga från eller andvända dom som finns o slippa dra upp alla

Har du några tips hur eller vad jag kan göra

Mvh Sebastian

• Trädgård med trädbestånd längs kanten, gräsmatta och några betongstolpar som ligger på marken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Tomt med nedräknade träd, existerande betongstolpar och ett gult hus i skymningens ljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
S Sebastian Kvist skrev:
Hej
Växtzon 1 till 2
ska såga ner träden som är på min sida av tomten och bygga staket. Och fixa till trädgårds landet med singel och odlingslådor för att göra det mer lätt skött

Är lite kluven om jag ska riva upp alla betong stolpar och sätta nya plintar o bygga från eller andvända dom som finns o slippa dra upp alla

Har du några tips hur eller vad jag kan göra

Mvh Sebastian
Hej! Jag skulle själv aldrig ta bort stolpar som sitter bra. Använd dem. Vet inte varför du tvekar? Det är väl utmärkt att slippa det jobbet?!

Cajsa Lundin Cajsa Lundin skrev:
Hej! Jag skulle själv aldrig ta bort stolpar som sitter bra. Använd dem. Vet inte varför du tvekar? Det är väl utmärkt att slippa det jobbet?!
Nämen dåså 👍 jag har tänkt att utöka trädgårdslandet lite så det går längs med den lilla rabbaten vid garaget som du ser på första bild. Och den lilla fyrkanten ska bli till gräs i mitten, sen lägga singel över allt mot grannarna tycker du det blir för mycket singel?

S Sebastian Kvist skrev:
Nämen dåså 👍 jag har tänkt att utöka trädgårdslandet lite så det går längs med den lilla rabbaten vid garaget som du ser på första bild. Och den lilla fyrkanten ska bli till gräs i mitten, sen lägga singel över allt mot grannarna tycker du det blir för mycket singel?
Inte så länge du har andra material i proportion. Dvs växter, snickerier osv. En jättestor grusyta kommer inte direkt att var estetisk om man inte gör något med finess. Typ japanska trädgårdar består av stor andel grus, men där finns grupper av vackra stenar, bonsaiträd och annat levande grönt, kanske vattefat osv.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.