W WFD #1 Medlem · Stockholm · 1 055 inlägg 4 feb 2022 16:42 WFD Medlem Stockholm 1 055 inlägg 4 feb 2022 16:42 #1 I mina garderober finnes det lite dorickor i taket. Bredaste är väl ca 2 cm. Måste man knacka ner allt löst och vad ska man fylla ut med? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #sprickor
I mina garderober finnes det lite dorickor i taket. Bredaste är väl ca 2 cm. Måste man knacka ner allt löst och vad ska man fylla ut med? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
T Tompafix #2 Medlem · 3 123 inlägg 4 feb 2022 17:08 Tompafix Medlem 3 123 inlägg 4 feb 2022 17:08 #2 W WFD skrev: I mina garderober finnes det lite dorickor i taket. Bredaste är väl ca 2 cm. Måste man knacka ner allt löst och vad ska man fylla ut med? [bild] Ta bort det lösa, laga med t.ex. husfix
W WFD skrev: I mina garderober finnes det lite dorickor i taket. Bredaste är väl ca 2 cm. Måste man knacka ner allt löst och vad ska man fylla ut med? [bild] Ta bort det lösa, laga med t.ex. husfix