2 012 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
Finns makita skruvdragare 18v kit med 2ah batteri att köpa?
Min gamla Bosch grön 14V gav upp efter ca 10 år i tjänst i lägenheter. Klarat rätt mycket faktiskt, men nu är den bränd. Tänkte vara smart som tusan...och försöka hitta ett makita kit med 2Ah batterier som matchar min makita på stugan, där jag har 2 st 5Ah-batterier till 18V-skruvdragaren. Så kan jag ha ett 2Ah och ett 5Ah på varje ställe.
Jag hittar inget Makita-kit att köpa med en 18V borr-skruvdragare tillsammans med laddare och 1-2 st 2Ah batterier? Någon som sett ett sådant? Skruvdragaren är det inte så noga med, ska ju bara ha den i lägenheten.
Kankse kan spara någon tusing på det tänkte jag...men har inte så bra koll på Makitas paket, det kanske inte ens finns? Blir det till att köpa naken maskin och 2Ah-batterier + laddare separat?
Jag hittar inget Makita-kit att köpa med en 18V borr-skruvdragare tillsammans med laddare och 1-2 st 2Ah batterier? Någon som sett ett sådant? Skruvdragaren är det inte så noga med, ska ju bara ha den i lägenheten.
Kankse kan spara någon tusing på det tänkte jag...men har inte så bra koll på Makitas paket, det kanske inte ens finns? Blir det till att köpa naken maskin och 2Ah-batterier + laddare separat?
Kolla Jula dom har ett kit med borrskruvdragare och slagskruvsdaragre. Det levereras med 2 st 2Ah batterier
Om du bara vill ha en borrskruvdragare finns det ett paket hos verktygsvaruhuset.se även det med 2 st 2Ah batterier
Liknande trådar
-
Trasiga makita skruvdragare?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Skruvdragare makita
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Makita bordcirkelsåg/klyvsåg, slagskruvdragare och sticksåg (batteri) - Katrineholm
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Borrmaskin/Skruvdragare Makita DDF456RMJ 1500kr
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Avslutad: Vinn en kraftfull borrskruvdragare från Makita
Tävling