Lars-Göran Lindström #1 Medlem · 173 inlägg 4 jan 13:31 Lars-Göran Lindström Medlem 173 inlägg 4 jan 13:31 #1 Hej Försöker googla mig till om styrlager är bytbara på kantfräsar. Novis som man är så är inte svaret uppenbart. I butiker ser man bara frågande ut. Vad säger detta gäng? #kantfrässtål
Hej Försöker googla mig till om styrlager är bytbara på kantfräsar. Novis som man är så är inte svaret uppenbart. I butiker ser man bara frågande ut. Vad säger detta gäng?
L Lovan83 #2 Medlem · Stockholm · 468 inlägg 4 jan 16:23 Lovan83 Medlem Stockholm 468 inlägg 4 jan 16:23 #2 Lars-Göran Lindström skrev: Hej Försöker googla mig till om styrlager är bytbara på kantfräsar. Novis som man är så är inte svaret uppenbart. I butiker ser man bara frågande ut. Vad säger detta gäng? Cobolt som bl.a. Toolab säljer har utbytbara lager. Köper man billiga fräs stål så kan det nog variera.
Lars-Göran Lindström skrev: Hej Försöker googla mig till om styrlager är bytbara på kantfräsar. Novis som man är så är inte svaret uppenbart. I butiker ser man bara frågande ut. Vad säger detta gäng? Cobolt som bl.a. Toolab säljer har utbytbara lager. Köper man billiga fräs stål så kan det nog variera.