Hej!
Jag har en halvstor klädhammare som jag skulle vilja använda till vanlig boyta, och kunna ha dörren öppen.
Men det som krånglar till är att den har så kallad Garderobsdörr Belysning (rätt namn?), Som bara tänds när dörren är öppen och släcks först när dörren stängs.
Det finns ett jordat eluttag i klädkammaren, så jag tänkte göra det lätt för mig och sätta en vägglampa istället.
Men min fråga är, Finns det någon fake-glödlampa (dummy?) som jag kan sätta i e27 gängorna så jag slipper skruva bort Garderobsbelysnings armaturen? (som annars är tänd hela tiden om dörren är öppen).
MVH / Tobias
Jag har en halvstor klädhammare som jag skulle vilja använda till vanlig boyta, och kunna ha dörren öppen.
Men det som krånglar till är att den har så kallad Garderobsdörr Belysning (rätt namn?), Som bara tänds när dörren är öppen och släcks först när dörren stängs.
Det finns ett jordat eluttag i klädkammaren, så jag tänkte göra det lätt för mig och sätta en vägglampa istället.
Men min fråga är, Finns det någon fake-glödlampa (dummy?) som jag kan sätta i e27 gängorna så jag slipper skruva bort Garderobsbelysnings armaturen? (som annars är tänd hela tiden om dörren är öppen).
MVH / Tobias
Verktygstokig
· Sörmland
· 301 inlägg
sätt dit en glödlampa med trasig glödtråd
Medlem
· Västra Götaland
· 2 959 inlägg
En gammal trasig glödlampa ?
Byggnadsvårdare
· Näsåker
· 84 inlägg
En propphuv.
Liknande trådar
-
Finns det ethernet (cat6) utan text på kabeln?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Finns det "kulventiler" för avlopp?
Vatten & Avlopp -
Vad är detta för rör i mitt badrum och finns risk för fuktskador?
Badrum -
Robotgräsklippare med eget simkort/Wi-Fi finns det?
Robotgräsklippare -
Varför finns det ett 40-option på armeringsdistanserna?
Grund & Markarbeten