nino nino skrev:
Jag använder nu mer nästan bara mobilen till allt och alltid där det går liggandes, ska man svara på nåt så har jag endast en enda rad som jag ser min text i, nu är väl inte det erat fel direkt men det känns som om det blev sämre med den nya versionen....
På min iPhone 6 blir det inte så, utan där fälls rubrikraderna in. Nu använder jag den nästan alltid stående, men liggande blir det såhär.
iPhone-skärm som visar en textredigerare med delvis synlig citattext och tangentbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
nino nino skrev:
Jag använder nu mer nästan bara mobilen till allt och alltid där det går liggandes, ska man svara på nåt så har jag endast en enda rad som jag ser min text i, nu är väl inte det erat fel direkt men det känns som om det blev sämre med den nya versionen....
Har läst lite här varje dag sen uppdateringen och jag har verkligen svårt för sidan nu mer, kommer deltagit med samma funktion som på gamla så blir det betydligt bättre (hoppas jag)
Vad har du för telefon nino? Vad heter modellen?
 
Samsung s5 neo
 
Kanske har rapporterats innan men artikelkommentarer skrivna innan bytet verkar ha tappat koppling mot vilken användare som skrev det, nu är det bara "gäst" som skrivit dem (står förvisso "skrivet av: Användarnamn" längst upp i inlägget).

Keep up the good work! Ser fram emot att få tillbaka "Deltagit-knappen" igen ;)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Emojisarna är skitfula...
 
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Emojisarna är skitfula...
Jag gillar dem!
 
hsd
:geek::lying::poop::devilish::mad: :rofl::crysmile:
Lite nyskapande men man behöver inte använda dessa
 
På startsidan, om man klickar på något i senaste så kommer man automatiskt till första inlägget då man endast kan klicka på rubriken..

Enormt störande att man inte kommer till första olästa istället..

Går detta lösa?
 
man kan klicka på den nästan osynliga blåa pricken.

Varför går det inte att klicka på den gråa texten under rubriken om man läser på mobilen???
 
useless useless skrev:
man kan klicka på den nästan osynliga blåa pricken.

Varför går det inte att klicka på den gråa texten under rubriken om man läser på mobilen???
Menar du att du vill kunna klicka på den gråa raden under rubriken på sidan "Senaste" i mobilen och komma till Första olästa?
 
  • Gilla
varmkorv och 1 till
  • Laddar…
Här kommer en liten statusuppdatering.

1. Idag har vi tagit bort förhandsvisningen av senaste bilden i trådlistorna i mobilen. De tog helt enkelt för stor plats. Om man vill kan man välja att visa bilderna. Det gör man i sånt fall under Inställningar.
2. Vi har nu importerat alla bilder och uppdaterat alla räknare. Säg till om ni saknar några bilder. OBS! Inspirationsfliken är inte uppdaterad.
3. Vi har fixat så att länken "862 gillningar" under profilbilden fungerar (men vi har inte hunnit ändrat texten från gillningar till gilla än).
4. Vi har fixat en hel del redirectfel som gör att Google ska tycka bättre om oss.
5. Vi håller på med att förbättra modereringsverktygen som inte fungerat.

Imorgon bitti kommer också följande ha varit åtgärdat:

6. Vi har tagit bort de stora cirklarna på forumstartsidan på desktop.
7. Vi har fixat så att det ska bli lättare att se om det finns olästa inlägg om man använder "Markera allt som läst" på forumstartsidan.

Vi jobbar på. :coffee:
 
  • Gilla
KnockOnWood och 11 till
  • Laddar…
Jarlingar Jarlingar skrev:
På startsidan, om man klickar på något i senaste så kommer man automatiskt till första inlägget då man endast kan klicka på rubriken..

Enormt störande att man inte kommer till första olästa istället..

Går detta lösa?
Vet ej, men jag skriver upp på att göra-listan så får vi ta reda på det.
 
  • Gilla
Jarlingar
  • Laddar…
Bra jobbat!
 
Jag hade problem att lägga in bilder från mobilen i förrgår. Kör en android. Först lägger man till bilderna och sen ska man klicka "klistra in", men det funkade inte. Varken i appen eller mobilversionen. Senare fanns inte ens klistra in-knappen längre.
Så nu ligger bilderna som bifogade filer, istället för att synas i inlägget
 
Konstigt. Det skulle vara bra om du vi lyckades reproducera felet. Vad har du för mobil?

Bilderna var väldigt högupplösta. Kanske var de för stora, måste kolla upp vad vi satt för maxgräns.
Den ena bilden är t ex 3366x5984 pixlar stor (13,5 MB). Måste nästan var nytt rekord på storleksfronten.

https://www.byggahus.se/forum/attachments/dsc_0165-jpg.222820/
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.