Nyfiken på vilket rum som ni helst renoverar.
Kommentera gärna.

Sovrum för det är så enkelt..

Jag valde kök, men det kanske är mest för att det är det vi lagt ner störst arbete med nu i början på renoveringen och det nuvarande köket är helt värdelöst.
Smidigt också då vi valde Ikea-kök att använda deras programvara för att enkelt kunna planera.

Köket, för det är det viktigaste rummet i huset.

Och där kan man inte spara in på de snygga detaljerna på samma sätt som i resten av huset.
Smakar det så kostar det helt enkelt.

Köket var kul - två sovrum blev ett stort kök och det går fort att bygga kök! Man ser snabbt att något händer.

Badrum - utan tvekan den största utmaningen, nu är det dock klart och driftsatt utan att huset är vattenfyllt. Rätt nöjd är jag också med att ha koll på alla regler kring våtrum och el etc - det är mycket att ha koll på med bäriga golv, tätgucka och all vvs....

Nu kör vi ett sovrum och det är fantastiskt avslappnat efter ett badrumsmaraton. Inga byggtekniska svårigheter bara att riva spika och hamra så fort man kan. Klar favorit just nu även om jag kommer vara mest nöjd med badrummet när jag tänker tillbaka på detta elände om 15 år.

Just nu så längtar jag bara efter att börja med min bastu.

Min favoritrenovering hemma är den som är klar!
Skönt att slippa måsten på sin fritid.

Badrummet blir mitt svar! Mest för att slutresultatet blev så himla bra *stolt*.

Garaget! Varför? För att där känns det som om man kan gå loss ordentligt med alla galna idéer man har utan att för den skull riskera så mycket. Det är också det rum som aldrig används till det som det är tänkt för så där görs det om ofta efter skiftande behov.

Jag kan inte se alternativen längre, bara resultatstaplarna. :-?

ThomasLindgren skrev:
Jag kan inte se alternativen längre, bara resultatstaplarna. :-?

Du får komma hit å titta, här ser det bra ut?

MathiasS skrev:
Du får komma hit å titta, här ser det bra ut?
Kanske blev efter jag installerade IE7.
För så här ser det ut här:

• rost.jpg
Alternativen syns bra!

Röstade hobbyrummet, men menar egentligen källaren. Roligast för att det blir störst skillnad där. Det är där vi kommer att riva mellanväggar och sunkiga garderober i fuktig spånskiva...

Köket verkar vara mångas favorit, men några fler röster vill vi nog ha för att kunna säkerställa det. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.