Hej,
Håller på att stoppa in en tvättmaskin i badrummet och skulle stänga av vattnet för att meka lite kopplingar. Anyway, dom där vreden man stänger av vattnet med sitter som berget. Ska man lossa skruven i vredet för att kunna vrida på det? Ska man vrida höger eller vänster?
Håller på att stoppa in en tvättmaskin i badrummet och skulle stänga av vattnet för att meka lite kopplingar. Anyway, dom där vreden man stänger av vattnet med sitter som berget. Ska man lossa skruven i vredet för att kunna vrida på det? Ska man vrida höger eller vänster?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har haft ett liknande problem med min Biltemventiler som monterades nya i höstas. Gick inte att vrida och jag vågade inte ta i allt för mycket. Åkte till Biltema som öppnade en förpackning, den ventilen var också trög. Men tog i rejält och då gick det bra. Den ventilen gick att vrida åt båda hållen. Vet inte hur det är med Vatette.
Redigerat:
Provade i köket, där sitter det Balofix. Inga problem att vrida om.
De här i badrummet känns inte tröga, snarare mekaniskt låsta (typ dra ut för att kunna snurra på det, vilket jag också provat), ingen av de tre vreden går att rubba.
De här i badrummet känns inte tröga, snarare mekaniskt låsta (typ dra ut för att kunna snurra på det, vilket jag också provat), ingen av de tre vreden går att rubba.
Liknande trådar
-
Fastnade med XL-släp i isig uppfart
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Studsmatta fastnade i träd efter tromb
Artikelkommentarer -
Fastnade direkt vid visualisering uteköket
Grund & Markarbeten -
PANIK - Djupborrad brunn, pumpen fastnade.
Vatten & Avlopp -
Borra hål i betongtak - fastnade på stål
Verktyg, Maskiner & Fordon