Jag har tittat, klämt och funderat på vilka lampor jag skall ha i uterummet.
Fastnat för denna modell - men sen skall man ju välja färg. Alla dessa beslut :S.
Uterummet går i vitt (panel och balkar). Vilken lampa hade ni valt, vit eller borstat stål.
Mina tankar är:
Dessa skall sitta i ovanför glaspartierna i de (3) brutna hörnen och manövreras med en dimmer.
N
Fastnat för denna modell - men sen skall man ju välja färg. Alla dessa beslut :S.
Uterummet går i vitt (panel och balkar). Vilken lampa hade ni valt, vit eller borstat stål.
Mina tankar är:
- Vitt - snyggt och flyter ihop med väggen när de inte är tända
- Stål - syns mer och blir en klick
Dessa skall sitta i ovanför glaspartierna i de (3) brutna hörnen och manövreras med en dimmer.
N
Var just i samma situation. Vita eller rostfria lampor i ett ljust uterum.
Båda jag och frugan fastnade för armaturer i borstat stål. Vi tyckte att det var ok att de även syntes när de inte var tända.
Tyvärr kan jag inte förmedla någon bild ännu, eftersom de endast köpts in men ej kommit upp på väggen. Men det ser bra ut när vi håller upp dem "för hand".
Båda jag och frugan fastnade för armaturer i borstat stål. Vi tyckte att det var ok att de även syntes när de inte var tända.
Tyvärr kan jag inte förmedla någon bild ännu, eftersom de endast köpts in men ej kommit upp på väggen. Men det ser bra ut när vi håller upp dem "för hand".
Liknande trådar
-
Får man be om tips på bra hygrometer med externa sensorer?
Teknik -
Solceller - nyfiken på vad man får betalt i område 3?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Grillbord som rostat och behöver färg
Färg, Måla & Tapetsera -
Berätta om sina erfarenheter av företag i forumet - så här funkar det
Bloggkommentarer -
Hur får man tag i modern (led) utebelysning som liknar gul monokrom natriumlampa
El