Hej.
Vi beställde karet som man sitter mitt emot varandera.
Ville ha karet som man ser igenom i men är inte intresserad av telefon och radio i karet så det blev det lite enklare....

Japp skriver så fort karet kommit. :D :D
 
Har karen från importlagret börjat trilla in? Såg en på blocket som skulle redan sälja sitt pga. det inte gick in i badrummet...Hhmmmm...kvalité?
 
Om man väljer att köpa från en seriös handlare så är detta det första de tar upp.
När vi kikade på badkar så sade alltid säljaren nåt i stil med "kolla om ní har 70 dörrar hemma så kan vi kika på kar sedan"...
Det ska bli kul att se vem som servar dessa lågbudgetkar när de går sönder.
Finns det verkligen inte någon som fått igång sitt kar från denna leverantör ännu ?
 
Hej.
Vårat kar som vi beställde kommer nästa vecka så då skriver jag lite om det....
Mycke möjligt att det är rappel för att det är så biligt men man vet inte förrän man provat....
 
Ingen som köpt deras badrumsinredning? såg ju fin ut på bild ii alla fall men det är ju svårt att veta om man inte får känna och klämma.
 
Gillade oxå deras badrumsinredning...
 
Jag har fått mitt billiga lågbudget kar som de flesta verkar tro bara ska vara skit för att det är billigt. Men badkaret är hur fint som helst.
Så mycket pengar som jag har sparat på att köpa karet direkt från kina utan massor av mellanhänder kan jag utan att fundera riva en hel vägg för att få in badkaret och ändå komma billigare undan så vem bryr sig om dörren är 70cm eller 30cm. Nu behöver jag ändå inte öppna någon vägg så jag tänker använda pengarna till leksaker åt barnet istället. På tal om elfaran så var karet försett med jordfelsbrytare dock med stickpropp hehe vem vill ha det bakom badkaret, så jag anlitar en elektriker för att koppla in karet för att vara på den säkra sidan.
 
busnut skrev:
Jag har fått mitt billiga lågbudget kar som de flesta verkar tro bara ska vara skit för att det är billigt. Men badkaret är hur fint som helst.
Så mycket pengar som jag har sparat på att köpa karet direkt från kina utan massor av mellanhänder
Har du själv importerat det? i så fall, hur mycket kostar det?,vilket märke? och vilken modell är det?

/Johan
 
Jag importerade modell A304L via importlagret
 
http://www.bt-trading.se/

Här verkar dom importera identiska badkar som importlagret men dom har även ozonrengöring vilket är till fördel, och till samma pris.
 
Vi har några bekanta som pratat med Importlagret och nu låg tydligen leveranstiden på endast tre veckor.
 
Kolla in den här hemsidan www.bestprice.nu
Där slipper man göra en importöverenskommelse. Säkrare för mig som kund och ändå otrooligt billigt
 
Det lät ju bra vi beställde vårt i slutet på Augusti å fick det i Fredags... Det är lång Lev.tid.....
Fast det gjorde inget för vårt ny renoverande badrum blev klart i fredags så de passade bra.....
 
Tamefan den roligaste tråden hittills :surprised: :surprised: :surprised:
Får samma känsla som när jag läste Hobbex-katalogen som barn. Synd att vi inte såg detta tidigare. Får bli till nästa hus. Jag vill ha scootern, vattenscootern, spabadet, ångbadet etc etc...

mvh
David
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.