Har ställt frågan på annat ställe i forumet oxå, men gissar att det var under fel kategori eftersom det blev tomt på svar:)

Jag har börjat renovera trappan och vi har nu målat väggen och räcketvit. Jag hade lite svartfärg över så jag testade att måla ledstången och räckstången(heter det så?) i svart.

Sambon tycker att det ser fördjävligt ut( hon vill ha allt i vit), medan jag tycker det ser snyggt ut på något vis:). Vad tycker ni? Skulle ni haft vit eller svart?

• CIMG1879.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
snyggt! på håll iaf.
Eller, varr det färgvalet eller kvaliteten som var för.. ;)

Snyggt med något som bryter av lite, allt i vitt ger något slags sjukhus-åttitals-känsla.

Har just skruvat bort våran ledstång för att måla den svart :cool: snyggt med nåt som bryter av d^_^b

Gör som Sambon vill eller lev evigt olycklig. Det är för f-n bara ett trappräcke.

EDIT!! Jag tog för givet att Sambon är en kvinna. I annat fall kan du göra som du vill. ;)

mycke_nu skrev:
Gör som Sambon vill eller lev evigt olycklig. Det är för f-n bara ett trappräcke.

EDIT!! Jag tog för givet att Sambon är en kvinna. I annat fall kan du göra som du vill. ;)
Det här är ju sant förstås :blushing: i alla fall gäller det sambokvinnan jag bor med :pMen hon har kommit överens om att vi gillar svart ledstång :D

Låt det svarta vara kvar! Eller tala om för sambon att h*n får hålla den vita ren :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.