Vilken färg hade ni valt på klinkers till badrumsmöbler i valnöt? Väggarna blir vita och vi är inne på mörkgrå klinker men är inte helt säkra... Är sugen på något mörkbrunt men det kanske behövs något som bryter av mot valnöten? Vill absolut inte ha något ljusbeigt...
Jag tycker mörk grått eller till och med svart är jäkligt snyggt i kombination med vit klinkers och möblemang i trä. Är man rädd att helt svarta plattor ska bli tråkigt kan man ta svart med lite skiftningar i grått eller liknande.
Vi har också tänkt ha vitt kakel och vår badrumsmöbel har vit stomme med lådfronter i valnöt. Vi hittade en serie från Höganäs som heter Oxide med plattor i olika storlekar i brun/grå/svart. Annars tycker jag både svart och brunt är snyggt ihop med valnöt.
/Anette
/Anette
Ledsnar tyvärr alldeles för fort på färger, därför vill jag ha något neutralt och sen kan jag ha handdukar och matta i röd/grön/turkos eller vilken färg som gäller just den veckan. Blir för jobbigt att byta klinkers så ofta! ;-)
Klart det är snyggt att ta ut svängarna men hur länge?! Kök och badrum är rum där jag prioriterar en tidlös stil framför något som för tillfället är "inne" och jäkligt snyggt. Kommer du gilla att borsta tänderna i ditt limegröna badrum om 15 år?
Har du dessutom planer på att sälja huset/lägenheten de närmsta 10 åren kan det vara klokt att ha satsat på något som inte ser ut som kräk
Har du dessutom planer på att sälja huset/lägenheten de närmsta 10 åren kan det vara klokt att ha satsat på något som inte ser ut som kräk