>>>Nu har jag snickrat färdigt<<< :)

Lite ihopplock. Det är Ikea´s "Applåd-luckor" och stommar. Bänkskivor av ek fyndade jag på Coop-Bygg. Diskhon är Ikea. Häll och inbyggandsugn är av märket Aniston, billigt på On-off. Micron är inte integrerad men jag tänker bygga en snygg ram i framtiden så det ser lite bättre ut. Hål för eventuell framtida diskmaskin som tillkommer när plånboken blivit tjockare.

Kyl & frys är elekktrohelios och bryter tyvärr av lite mot luckorna som är av en annan sorts vit, men det får jag leva med. Svart-vit-rutiga klickgolvet är från Berry. Blev rätt snyggt då plattorna sticker upp i "relief". Barbordet har jag själv byggt av överblivet byggmaterial och stoppat i gamla tegelrör för vinförvaring. :)

Från början hade jag tänkt att ha en massa skåp över diskbänken men när jag hade rivit ned allt det gamla så slogs jag av den rymd som skapades i rummet.

Vad tycks? :)

T
Oj, verkligen snyggt. Det har du gjort riktigt bra.

Tackar!

Nu skall jag bara ta det lugnt med resten av huset. Skall samla kraft till år 2010 någon gång.

(Hällen var visst "Ariston" och inte Aniston :p)

Det påhittiga vinstället var en riktig höjdare.

7310070025302 skrev:
Det påhittiga vinstället var en riktig höjdare.
Tack, det är en del av ett högskåp som blev över och ekskivan ovanför den utsågade "hålet" efter iläggs-diskbänken. Kände mig lite mallig efteråt för att jag tog tillvara på allt "spill". :cool:

Vad är det för golv? ser ut som Forbos linoleumplattor, funderar på det i vårt kök, vilka färger har du?
Väldigt snyggt!

krukan skrev:
Vad är det för golv? ser ut som Forbos linoleumplattor, funderar på det i vårt kök, vilka färger har du?
Väldigt snyggt!
Nej, det svartvita är Berrys laminatgolv. I matrummet ligger det gamla furugolvet kvar, tyvärr ganska repigt nu om man tittar nära ( har i och för sig labrador så det får man ta)

Berry-Chess

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.