Tjena ska ta bort 4st dörrkarmar men det sitter någon slags bricka ivägen, så jag får inte ut skruven.
kommer inte på något smidigt sätt att ta bort brickan utan att skada karmen.
några förslag?
från hallen till vardagsrummet tänkte jag köra karmfritt vad ska man täcka sidorna med? ska man spackla igen sidorna eller finns det något man kan köpa och sätta för?
kommer inte på något smidigt sätt att ta bort brickan utan att skada karmen.
några förslag?
från hallen till vardagsrummet tänkte jag köra karmfritt vad ska man täcka sidorna med? ska man spackla igen sidorna eller finns det något man kan köpa och sätta för?
Ser ut som en äldre karmhylsa med en Philips skruv i med lite för stor skalle men det är svårt att se på en bild.
Om du inte lyckas lossa dom så får du ta en tigersåg och såga loss fästpunkterna du inte kan lossa.
Om du sätter en blind karm eller om du sätter kantskydd och spacklar samt målar är valfritt.
Om du inte lyckas lossa dom så får du ta en tigersåg och såga loss fästpunkterna du inte kan lossa.
Om du sätter en blind karm eller om du sätter kantskydd och spacklar samt målar är valfritt.
Produkter som diskuteras: "karmhylsa"
Karminfästning
Karminfästning används för att säkert och stabilt fästa dörr- och fönsterkarmar i väggen. Infästningen består oftast av speciella skruvar och pluggar som är designade för att kunna bära tyngden av karmen och motstå de krafter som
Läs mer
Produkter som diskuteras i tråden