M
Bilder kommer snart, lite uppladdningsproblem för tillfället.

Då vi äntligen fått bytt ut vår gamla olja/el panna till ett nytt fint luft/vatten kit från Nibe så har jag lite prylar över som var värda att spara till någon annan behövande.

Dessa har suttit på en Nibe City el/olja panna från 1999, automatiken är inhandlad okt/nov 2016. Pumpens årtal är okänt, den har dock fungerat felfritt under de ca. 2 åren vi bott i huset.

För Esbe Automatiken önskas 2500 riksdaler eller högstbjudande, nypris ligger en bra bit högre, vi betalade 3995:- vid nyköp från VVS och Badrum. Installation klarar man enkelt själv om man är lite händig.

På länken finns beskrivning och en video för installation.
http://www.vvsobadrum.se/varme/varmematerial/shuntautomatik/esbe-crd122-shuntautomatik-tradlos

Pumpen kan starta på 200:- eller högstbjudande då jag inte kan ge speciellt mycket mer garanti än att den fungerat felfritt i min ägo.

Intressenter som kan hämta prioriteras, annat efter överenskommelse, köpare betal ev. frakt.

M
Bild

• Komponenter för ett värmesystem inklusive cirkulationspump, kontroller, kablar och bruksanvisningar på ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, finns grejerna kvar?

M
Grejjerna finns kvar! =)

Pm

M
Sålt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.