Hej! Jag vill göra om kontoret här hemma och har kikat på kork, men jag hittar nästan inga bilder eller info. Är det nån som satt kork på en hel vägg som kan dela med sig av bilder och erfarenheter? Kork finns både på platta och rulle, vad är för- och nackdelarna? Lägger upp den enda bilden jag hittade här på forumet, men som handlar om hur man får bort kork, fast det är skitsnyggt! All info är av intresse, stort tack på förhand!

• Vägg klädd med kork bakom en vit byrå med träskiva, bordslampa och två ljusstakar. En stol står bredvid, golv av trä.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R Rolph skrev:
Hej! Jag vill göra om kontoret här hemma och har kikat på kork, men jag hittar nästan inga bilder eller info. Är det nån som satt kork på en hel vägg som kan dela med sig av bilder och erfarenheter? Kork finns både på platta och rulle, vad är för- och nackdelarna? Lägger upp den enda bilden jag hittade här på forumet, men som handlar om hur man får bort kork, fast det är skitsnyggt! All info är av intresse, stort tack på förhand!
Snyggt! Dök på det och kikade på det på Bauhaus för några år sedan.

En annan variant fanns på badrumsgolvet i ett av våra tidigare hus, snyggt, varmt, mjukt, lättstädat Kork-o-plast.

Köpte du från Bauhaus eller kollade du bara runt? Najs med kork på golvet, det har jag också sett på några ställen.

R Rolph skrev:
Köpte du från Bauhaus eller kollade du bara runt? Najs med kork på golvet, det har jag också sett på några ställen.
Kompletterade bara något från Bauhaus, till golvet. De har för väggar också.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.