Är det någon som har erfarenhet av https://www.klicktak.se/klicktak från Lans plåt? Hur står sig denna produkt med tex Planja trend och Lindab SRP25?
Jag är klar med projektet nu. Jag är mycket nöjd med resultatet och hatten av till Ingemar Lans som hjälpte mig mycket med att ta fram offert, supports med råd och bistå med material när det fattades. Det roligaste momentet på mitt bygge och den smidigaste leverantören jag haft att göra med.
Att lägga ett sådant tak själv är inte svårt. I mitt fall hade jag ränndalar och icke vinkelräta tak som möttes det är då det blir klurigt.
Kul jobb, bara gör det.
Att lägga ett sådant tak själv är inte svårt. I mitt fall hade jag ränndalar och icke vinkelräta tak som möttes det är då det blir klurigt.
Kul jobb, bara gör det.
Ser toppenfint ut!J jonasandero skrev:Jag är klar med projektet nu. Jag är mycket nöjd med resultatet och hatten av till Ingemar Lans som hjälpte mig mycket med att ta fram offert, supports med råd och bistå med material när det fattades. Det roligaste momentet på mitt bygge och den smidigaste leverantören jag haft att göra med.
Kul jobb, bara gör det.
Vilken färgbeteckning är det?
Liknande trådar
-
Takhöjd 60-tals tegel-enplansvilla
Inredning -
Erfarenheter KA Kontrollansvarig
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Vad tycker ni om laminat bänkskiva i högglans grå skiffer? Erfarenheter?
Kök -
Älvsbyhus 1,5-planshus Höner erfarenheter?
Hustillverkare -
Erfarenheter av LB-hus Ugglanserien
Hustillverkare