F
Vi har tak från Lans. Det var på byggarens rekommendation. Har inte jämfört. 2 år nu och håller fortfarande :D

Funkar perre!
Bara att du kan få i vilka längder du vill!
Smidigt o bra
Prisskillnad med

• Gilla
ByggKris
  • Laddar…
Jag är klar med projektet nu. Jag är mycket nöjd med resultatet och hatten av till Ingemar Lans som hjälpte mig mycket med att ta fram offert, supports med råd och bistå med material när det fattades. Det roligaste momentet på mitt bygge och den smidigaste leverantören jag haft att göra med.

Att lägga ett sådant tak själv är inte svårt. I mitt fall hade jag ränndalar och icke vinkelräta tak som möttes det är då det blir klurigt.
Kul jobb, bara gör det.

• Nylagd plåttak på hus med byggställningar runtomkring och en stege lutad mot taket.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyrenoverat hus med grått tak och vita väggar i skymningen, byggställning vid sidan.
    Skapa konto
  • Nylagd plåttak med ventilationsrör och skorsten mot en himmel med moln.
    Skapa konto
  • Gilla
Alexander Åkesson och 3 till
  • Laddar…
J jonasandero skrev:
Jag är klar med projektet nu. Jag är mycket nöjd med resultatet och hatten av till Ingemar Lans som hjälpte mig mycket med att ta fram offert, supports med råd och bistå med material när det fattades. Det roligaste momentet på mitt bygge och den smidigaste leverantören jag haft att göra med.

Att lägga ett sådant tak själv är inte svårt. I mitt fall hade jag ränndalar och icke vinkelräta tak som möttes det är då det blir klurigt.
Kul jobb, bara gör det.
Ser toppenfint ut! :)
Vilken färgbeteckning är det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.