Är det någon som har installerat en garageport från Wiśniowski? Vad har ni för erfarenhet? Hur är support om något händer?
Jag hittade Wiśniowski via garageexperten.com. Är det även någon som känner till mer om dem?
Jag hittade Wiśniowski via garageexperten.com. Är det även någon som känner till mer om dem?
Medlem
· Västra Götaland
· 2 960 inlägg
Ingen aning men det verkar vara en riktigt stor tillverkare. Vid den storleken på bolag brukar de ha löst alla barnproblem som nystartade bolag kan ha ang efterservice garantier etc.
Monterade en från dom i våras, eller om det var förra hösten, har fungerat bra. Dom var dom enda som hade en rullport som passa mig i kostnad och funktion, vad jag hittade då iaf.
Finns såklart dom med bättre isolering osv, men det visste jag ju om när jag köpte den.
Bra kontakt och service runt köpet, snabb leverans direkt från deras fabrik med deras egna lilla lastbil.
Finns såklart dom med bättre isolering osv, men det visste jag ju om när jag köpte den.
Bra kontakt och service runt köpet, snabb leverans direkt från deras fabrik med deras egna lilla lastbil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande trådar
-
Vad har ni för erfarenheter av solskyddsfilm?
Fönster & Dörrar -
Odla i murarhinkar, erfarenheter?
Trädgård allmänt -
Era erfarenheter av hantverkares debitering för småjobb
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Söker erfarenhet billiga garageportar och leverantörer.
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Condoor garageportar - erfarenheter?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus