258 läst · 3 svar
258 läst
3 svar
Erfarenhet av detta företag?
Hej!
Ska renovera badrum i villa och har fått ett attraktivt erbjudande från JRM Group i Stockholm. Någon som har erfarenhet av detta företag? De har inga verifierade omdömen på Reco, som ska bero på att de inte kan koppla deras fakturasystem till Reco. I övrigt har jag inte hittat någon info om dem.
Tack för svar!
Ska renovera badrum i villa och har fått ett attraktivt erbjudande från JRM Group i Stockholm. Någon som har erfarenhet av detta företag? De har inga verifierade omdömen på Reco, som ska bero på att de inte kan koppla deras fakturasystem till Reco. I övrigt har jag inte hittat någon info om dem.
Tack för svar!
Kolla sllabolag.seEHH skrev:Hej!
Tack för svar!
Ring Skatteverket och kolla att soc .avg. Är jämt inbetalda och samma med f-skatt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 41 008 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 41 008 inlägg
Kronofogden kan man också ringa.
Jag ser att en person har frågat om företaget tidigare här: https://www.byggahus.se/forum/threads/erfarenhet-av-dessa-foeretag.442333
Skriv där och fråga vilket företag som anlitades.
Jag ser att en person har frågat om företaget tidigare här: https://www.byggahus.se/forum/threads/erfarenhet-av-dessa-foeretag.442333
Skriv där och fråga vilket företag som anlitades.
Liknande trådar
-
Någon med erfarenhet av företaget SipHouse?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Berätta om sina erfarenheter av företag i forumet - så här funkar det
Bloggkommentarer -
Hur gör vi med detta? Bila bort och gjuta nytt, eller bara "lappa o laga"? Skickat offert till flera företag men ingen svarar.
Altan & Uteplats -
Microcement. Erfarenheter efter första gången jag gjort detta.
Badrum -
Erfarenheter av olika solcellsinstallationsföretag
Solceller, Solfångare, Solenergi