⚠ VARNING!
Jag råkade bli drabbad av reklam för denna produkt. Det verkar så överdrivet att det upplevs som ett skämt.
EquiWarm Pro
Någon som (varit blåögd nog och) provat den?
Jag råkade bli drabbad av reklam för denna produkt. Det verkar så överdrivet att det upplevs som ett skämt.
EquiWarm Pro
Någon som (varit blåögd nog och) provat den?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Moderator
· Stockholm
· 52 842 inlägg
OM vi antar att produkten överhuvudtaget existerar, och beskrivningen inte är total bluff. Så verkar ju detta vara ett 800W element, troligen finns det en fläkt i den. Äcen om de håller väldigt tyst om det. Men det går inte tat få ut 800W värme från en så liten yta utan fläkt.
Men jämfört med andra billiga fläktkonvektorer så är väl inte 500 kr något uppenbart överpris, inte direkt billigt heller.
Men 800W är inget som värme ett rum på 10 sekunder, Alla dessa påståenden bör ses som bluff. INte heller är den mer effektiv än en annan typ av element, så någon besåparing av el kan man inte räkna med.
Men hela upplägget känns väldigt oseriöst, så det mes troliga är att det är en bluff.
Det är en liten klen elradiator.
Men jämfört med andra billiga fläktkonvektorer så är väl inte 500 kr något uppenbart överpris, inte direkt billigt heller.
Men 800W är inget som värme ett rum på 10 sekunder, Alla dessa påståenden bör ses som bluff. INte heller är den mer effektiv än en annan typ av element, så någon besåparing av el kan man inte räkna med.
Men hela upplägget känns väldigt oseriöst, så det mes troliga är att det är en bluff.
Det är en liten klen elradiator.
Liknande trådar
-
Problem med att byta Oras thermostat på duschkabin showerama 8-5
Badrum -
Thermex Alsace Centralventilation Villa - Vad är problemet?
Ventilation -
Problem med Teckentrup garageport - hjälp!
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Försening av toalett- och badrumsprojekt – vilka rättigheter har jag?
Juridik -
Altandörr trög att stänga - provat allt!
Fönster & Dörrar